معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به عمق بالای محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های سیستان و بلوچستان شهرستان خاش نیازمند به ساخت بیمارستان جدید است.

 خاش نیازمند ساخت بیمارستان جدید استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، قاسم جان بابایی  معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی حوزه سلامت اظهار داشت: به توسعه، تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان فعلی خاش کمک خواهیم کرد، اما در مجموع کل استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان از نظر تخت‌های بیمارستانی دارای شاخص‌های پایین تری نسبت به دیگر استان‌ها هستند.

وی بیان کرد: هم اینک کار اجرای طرح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان و ۱۸۰ تختخوابی سراوان در حال اجراست و در خاش نیز کار‌های توسعه‌ای خوبی انجام شده که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ۶۰۰ یا ۷۰۰ تخت بیمارستانی را در سیستان و بلوچستان به بهره برداری برسانیم.

جان بابایی گفت: با توجه به عمق محرومیت ها، وسعت و جمعیت بالای سیستان و بلوچستان و نیز موقعیت جغرافیایی برخی نقاط مانند خاش ضرورت دارد که برای حل مشکلات و ارائه خدمات شایسته به مردم تدبیر کنیم.

وی هدف از سفر خود به شهر‌های سیستان و بلوچستان را پیگیری مصوبات، بازدید از طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان و نظارت بر برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام حوزه طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

ساخت بیمارستان در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار