با برگزاری مراسم روز ملی محیط بان در بوشهر، از محیط بانان نمونه، روسای نمونه و ادارات برتر شهرستانی استان بوشهر تجلیل شد.

از محیط بانان نمونه تجلیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر صبح چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی محیط‌بان در بوشهر اظهار داشت: محیط بانان با عشق و ایثار مثال‌زدنی در ایام مختلف در حال تلاش برای حفاظت از محیط زیست می‌دهند.

حسین دلشب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان خاطرنشان کرد: محیط‌بانان با شجاعت و دلیری در بسیاری از مناطق صعب العبور در گرمای غیر قابل تحمل بوشهر به فعالیت مشغول هستند که کار آن‌ها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه اینگونه تلاش و انجام وظیفه به جز با عشق‌ورزی ممکن نیستٰ ادامه داد: این تلاش‌گران با جانفشانی و تعهد در راستای حفاظت از آفریده‌های پروردگار و تلاش در راه اجرای قانون از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: در راستای حفظ منافع ملی و دفاع از گنجینه‌های ارزشمند محیط زیست استان بوشهر بدون هر گونه واهمه طبق قانون ایستاده‌ایم و حمایت‌های علنی و عملی خود را اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفین زیست‌محیطی به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: از جدیدترین امکانات و تجهیزات در راستای انجام وظیفه کامل‌تر محیط بانان در مناطق حفاظت‌شده بهره جسته‌ایم.

دلشب بیان کرد: به‌زودی تعداد قابل توجهی تجهیزات کاربردی و مدرن خریداری شده و به کادر اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به‌ویژه در مناطق حساس و خاص محیط زیستی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/م

محیط بانان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

 
برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.