یزدان مهر از اعلام آمادگی ۲۱ دانشگاه کشور برای اسکان مسافران تابستانی دانشگاهی خبر داد.

آمالدگی ۲۱ دانشگاه کشور برای اسکان دانشگاهیانبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم طرح اسکان مسافران تابستانی در سرا‌های دانشجویی (خوابگاه‌ها) از ۱۱ مرداد ماه ۹۷ آغاز خواهد شد که با هدف تسهیل مسافرت‌های تابستانی دانشجویان همکاران دانشگاهی و خانواده‌های آنهاست.
 
وی گفت: دانشجویان و دانشگاهیان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه الکترونیکی و انتخاب شهر‌های اقامتی موجود در سامانه و گذراندن فرآیند مربوطه، به صورت اینترنتی رزرو اتاق را انجام داده و از طریق درگاه بانکی موجود مبلغ اجاره بها را واریز و به صورت آنلاین معرفی نامه مربوطه را جهت ارائه به اماکن اقامتی دریافت کنند.
 

اعلام آمادگی ۲۱ دانشگاه در نقاط مختلف کشور برای اسکان تابستانی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه ۲۱ دانشگاه در نقاط مختلف کشور آمادگی خود را جهت شرکت در این طرح اعلام کرده اند، گفت: دانشگاه‌های شرکت کننده ۳۰ بلوک از جمله سراها، استادسرا‌ها و مهمانسرا‌های موجود در دانشگاه‌ها را جهت اسکان مهمانان تابستانی تجهیز کرده اند و تمهیدات لازم را جهت اسکان این افراد اندیشیده اند.

یزدان مهر افزود: مدت اجرای این طرح ۴۰ روز است و پذیرش و اسکان مسافران از روز پنج شنبه ۱۱ مرداد آغاز می‌شود.

وی گفت: ظرفیت پذیرش مهمانان در زمان اجرای این طرح مجموعاً بالغ بر ۶۰ هزار نفر شب تخمین زده می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: به جهت رعایت حال دانشگاهیان سعی شده است اجاره بها در حداقل میزان محاسبه شده و مبلغ اجاره بها به ازای هر نفر تخت روزانه از ۸۰ ریال تا ۲۵۰ ریال متناسب با امکانات رفاهی تعیین شده است.

یزدان مهر بیان کرد: با استقبال عمومی از این طرح در سال‌های آینده شاهد افزایش تعداد دانشگاه‌های شرکت کننده و همچنین بالا رفتن ظرفیت اسکان مسافران خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار