سرپرست شرکت توسعه و عمران گردشگری هفت حوض گفت:: با راه‌اندازی خانه کوهنورد شهروندان مشهدی می‌توانند آموزش‌های لازم را در خصوص مسائل و دوره‌های کوهنوردی، صخره‌نوردی، غارنوردی، امداد و نجات، کمک‌های اولیه با مدرک معتبر دریافت نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رشید صحابی سرپرست شرکت توسعه و عمران گردشگری هفت حوض گفت: با شناسایی پتانسیل‌های گردشگری مسیر و هماهنگی با اعضاء شوراء روستا‌های هدف گردشگری و بوم گردی در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق هرچه بیشتر گردشگری و حضور شهروندان و زائران در محور هفت حوض باشیم.

صحابی با اشاره به تلاش صورت گرفته طی سال‌های اخیر در راستای توسعه و ترویج ورزش کوهنوردی در محور گردشگری هفت حوض افزود: تلاش‌های انجام گرفته طی سالیان گذشته به منظور آماده‌سازی زیرساخت‌های اولیه و ایجاد فضای سبز مناسب، آسفالت و راه‌سازی، فضا‌های ارتباطی، پل‌سازی، آلاچیق‌های اقامتی، رستوران و بوفه شایان ذکر است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آورده و شناسایی پتانسیل‌های گردشگری مسیر و هماهنگی با اعضاء شوراء روستا‌های هدف گردشگری و بوم گردی انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق هرچه بیشتر گردشگری و حضور شهروندان و زائران در محور هفت حوض باشیم.

سرپرست شرکت توسعه و عمران گردشگری هفت حوض گفت: ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، اورژانس و برگزاری تور‌های کوهنوردی و غارنوردی با توجه به وجود ظرفیت غار مغان در محور گردشگری هفت حوض در این راستا مورد تاکید است.

انتهای پیام//ف. ن.


خانه کوه نورد برای اولین بار در مشهد راه اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.