یک رسانه فرانسوی از توافق بلماضی با فدراسیون فوتبال الجزایر برای هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که این روزها خبرهای جسته و گریخته ای از حضور کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان روی نیمکت مربیگری الجزایر منتشر می شود، سایت گازتای فرانسه، با انتشار خبری مدعی شد که جمال بلماضی با فدراسیون فوتبال الجزایر برای هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور به توافق رسیده و طی 24 یا 48 ساعت آینده قراردادی بین دو طرف امضا خواهد شد.
این سایت می نویسد، در حالی که همه انتظار داشتند مربی جدید تیم ملی الجزایر یک مربی حاضر در جام جهانی باشد، فدراسیون فوتبال الجزایر رسما با جمال بلماضی به توافق رسیده است.

" این بحث (مربیگری بلماضی) داغ است و توافق قطعی است. قرار است بلماضی و خیرالدین زتشی رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر در 24 یا 48 ساعت آینده برای تعمیق مذاکرات و احتمالا عقد قرارداد با هم ملاقات کنند."

سایت نشریه معتبر فرانس فوتبال هم نوشت، روز چهارشنبه (امروز) جلسه ای بین جمال بلماضی و زتشی در پاریس برگزار خواهد شد تا دو طرف درباره آینده تیم ملی الجزایر با هم گفتگو کنند.

این نشریه معتبر با اشاره به دوران بازی بلماضی در تیم های منچسترسیتی ،پاری سن ژرمن و المپیک مارسی او را مربی موفقی دانست که با تیم ملی قطر فاتح جام خلیج فارس شده است.
سایت TSA الجزایر نیز می نویسد درست است که گزینه بلماضی غافلگیری واقعی است، در حالی که همه روی کارلوس کی روش پرتغالی ، که قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران روز سه شنبه، 31 ژوئیه، به پایان رسید، اتفاق نظر داشتند. فدراسیون فوتبال الجزایر به پلن B روی آورد تا پرونده ی انتخاب مربی جدید را ببندد.
انتظار می رود بلماضی و زتشی طی چند ساعت آینده در پاریس با هم ملاقات کنند. دو طرف از قبل به توافق شفاهی رسیده اند، اما هنوز جزئیات مالی و فنی وجود دارد که باید حل شود. این به هیچ وجه مانعی بر سر راه قرارداد نخواهد بود.

این مربی 42 ساله که در جام ملت های آفریقا 2004 کاپیتان تیم ملی الجزایر بود از سال 2015 ،تا ماه قبل هدایت تیم  لخویا (الدحیل) قطر را بر عهده داشت.


بیشتر بخوانید: کی روش در میان گزینه های هدایت تیم ملی کره جنوبی+عکس


انتهای پیام/


پایان ماجرای کی روش و الجزایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار