کارلوس کی روش، پیشنهادات زیادی از کره جنوبی و الجزایر برای همکاری دریافت کرده، اما هدف او حضور در جام‌ ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از نتایج درخشان کارلوس کی روش همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و کسب ۴ امتیاز مقابل مراکش و پرتغال، سرمربی پرتغالی فوتبال ایران هنوز قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید نکرده و هرچند توافقات خوبی میان ۲ طرف انجام شده، اما هنوز قرارداد رسمی نشده و کی روش درصدد است تا برخی از مشکلات مانند بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی، خدمت سربازی ۷ فوتبالیست و همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی ایران رفع شود تا قراردادش را تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات امضا کند.

ایران، گزینه نخست کی روش برای مربیگری

بر همین اساس، کشور‌هایی مانند الجزایر و کره جنوبی درصدد به خدمت گیری سرمربی ۶۵ ساله پرتغالی هستند و پیشنهادات مالی بالایی هم به کی روش دادند، اما اولویت این مربی حضور با ایران در جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است و برنامه‌هایی هم به رئیس فدراسیون فوتبال داده تا تیم ملی کشورمان با قدرت در این مسابقات شرکت کند.

کی روش درصدد است تا پس از نتایج درخشان در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال در روسیه، در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم عملکرد خوبی داشته باشد تا خاطرات تلخ حذف از جام ملت‌های ۲۰۱۵ مقابل عراق از ذهن فوتبال دوستان ایرانی پاک شود.

بر همین اساس، یک فرد آگاه در فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره بیان کرد: کی روش مربی خوب، بزرگ و موفقی است و درصدد هستیم تا در جام ملت‌های آسیا هم از این مربی استفاده کنیم.

او افزود: برنامه‌های این مربی را گرفتیم و قرارداد کی روش از نظر ما تمدید شده است و تمام تلاش مان را می‌کنیم تا برنامه ریزی‌ها انجام شود و بتوانیم در جام ملت‌ها همراه با کی روش نتایج خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید: کی روش سرمربی الجزایر! / خداحافظی غیر مستقیم سر مربی تیم ملی فوتبال


انتهای پیام/

کی روش با تیم‌ملی ایران در جام‌ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار