زلزله‌ای به بزرگی ٤.٥ ریشتری به عمق ١٠ کیلومتری در فارياب، استان كرمان رخ داد که بزرگترین زلزله هفته بود.

بزرگترین زلزله هفته در / ثبت  زمین لرزه در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌های رخ داده در کشور  را از ۵ تا روز ۱۱ اریبهشت ماه  را به اطلاع می‌رسانیم،  تعداد ٦٦زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

جمعه ۵ مردادتیرماه

در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است؛ در سیرچ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۳ کیلومتر به وقوع پیوسته است، هجدک استان کرمان را زلزله‌ای به بزرگی ۳.۰ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر لرزاتد، تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر لرزاند.  

 

بیشتر بخوانید: اقدام های ایمنی پس از وقوع زلزله برای حفظ سلامت+تصاویر


در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۰ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتر رخ داده است؛ در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر به ثبت رسیده است، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۳.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر بوده است، ازگله استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر لرزاند، آخرین زلزله این روز در تازه آباد به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر بوده است.  

شنبه ۶ مردادماه

در فین استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به ثبت رسیده است؛ در خوی استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر به وقوع پیوسته است، در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۰ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است، زلزله دیگر این استان این به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر بوده است، در سالند استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است.  

در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است؛ زلزله دیگر این استان به بزرگی ۳.۰ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر بوده است، آخرین زلزله این روز در کوهدشت استان لرستان به بزرگی ۴.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر بوده است.  

یکشنبه ۷ مردادماه 

تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر لرزاند؛ زلزله دیگر این استان به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر بوده است، بار دیگر زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۵ کیلومتر تازه آباد را لرزاند، تخت استان هرمزگان را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتر لرزاند.

بزرگترین زلزله هفته در / ثبت  زمین لرزه در کشور


بیشتر بخوانید: نکات طلایی پس از وقوع زلزله که جانتان را نجات می‌دهد


در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است؛ در قاسم آباد استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر به ثبت رسیده است، در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر بوده است، بار دیگر زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر این استان را لرزاند.  

تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر لرزاند، در رفسنجان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است؛ آخرین زلزله این روز در جیرنده استان گیلان به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتر بوده است.  

دوشنبه ۸ مردادماه

در ازگله استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۳.۲ ریشتر در عمق ۷ کیلومتر به ثبت رسیده است؛ تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر لرزاند، در مجن استان سمنان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر گزارش شده است، شهداد استان کرمان را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر لرزاند.  

درتازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتر رخ داده است؛ در بهاباد استان یزد زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتر گزارش شده است، در سومار استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر به وقوع پیوسته است، فاریاب استان کرمان را زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتر لرزاند، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر بوده است، آخرین زلزله این روز در تازه آباد استان کرمانشاه به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر بوده است.  

بزرگترین زلزله هفته در / ثبت  زمین لرزه در کشور


بیشتر بخوانید: راهکار کشورهای پیشرفته برای مقابله با زلزله در مدارس


سه شنبه ۹ مردادماه

در سیرچ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر بوده است؛ تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر لرزاند، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۳.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر بوده است، قائمیه استان فارس را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر لرزاند، سنخواست استان خراسان شمالی را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر لرزاند، تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتر لرزاند.  

دولت آباد استان خراسان رضوی را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر لرزانده است؛ در شهداد استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۷ کیلومتر رخ داده است، آخرین زلزله این روز در سومار استان کرمانشاه به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر بوده است.

چهارشنبه ۱۰ مردادماه

میرآباد استان آذربایجان غربی را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۵ کیلومتر لرزاند؛ کوخرد استان هرمزگان را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر لرزاند، تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتر لرزاند، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتر بوده است، بار دیگر زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر در عمق ۷ کیلومتر لرزاند.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله اى به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٢ كيلومتر رخ داده است، هجدك استان كرمان را زلزله اى به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند، در كهنوج استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٨ كيلومتر به وقوع پيوسته است، آخرين زلزله اين روز در مهدى شهر استان سمنان به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر بوده است.

بزرگترین زلزله هفته در / ثبت  زمین لرزه در کشور


بیشتر بخوانید: آدرس دقیق گسل‌های تهران/ زلزله با فلات ایران چه خواهد کرد؟


پنجشنبه ۱۱ مردادماه 

ميرآباد استان آذربايجان شرقى را زلزله اى به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٤ كيلومتر لرزاند؛ در سيرچ استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است، در تسوج استان آذربايجان شرقى زلزله اى به بزوگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر به وقوع پيوسته است.

ارزوئيه استان كرمان را زلزله اى به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر تجربه كرد؛ در كهنوج استان كرمان زلزله اى به بزرگى ٣.٤ ريشتر در عمق ١٢ كيلومتر رخ داده است، تازه آباد استان كرمانشاه را زلزله اى به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند، در قَصْر شيرين استان كرمانشاه زلزله اى به بزرگى ٣.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله اى به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر رخ داده است؛ آخرين زلزله اين روز در درب بهشت استان كرمان ٢.٦ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: زلزله ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار