مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: حل مشکل کمبود نقدینگی کارخانجات کارتن سازی و سردخانه داران از طریق پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، هیاتی متشکل از مدیرکل میوه‌های گرمسیری وزارت جهادکشاورزی جناب لطیفیان، معاون مدیر کل میوه‌های گرمسیری ،جلالی و معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و پورخاتون از باغات خرما وصنایع بسته بندی وابسته به خرما و کارخانه کارتن سازی در شهرک صنعتی شهرستان بم بازدید کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: طی بازدید انجام شده از کارخانه صنایع بسته بندی واقع در ارگ جدید دکتر لطیفیان در خصوص حل مشکل این کارخانه در زمینه گاز متیل بروماید و جایگزین بیولوژیک آن قول مساعد دادندکه موضوع را از طریق وزارتخانه پیگیری کنند.

خاکپور در ادامه افزود: در بازدید از کارخانه کارتن سازی نیز با توجه به وضع موجود و کمبود کاغذ در کشور قرار شد موضوع با فوریت بررسی و مشکل مرتفع گردد.

وی در پایان اظهارکرد:در جریان این بازدید مطرح شد که مشکل کمبود نقدینگی کارخانجات کارتن سازی و سردخانه داران از طریق پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی حل شود.

انتهای پیام/ی

بازدید مدیرکل میوه‌های گرمسیری وزارت جهادکشاورزی از کارخانه های کارتن سازی بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار