رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در ایالت فلوریدا بار دیگر با حرکات نمایشی خود سوژه خنده حضار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته (سه شنبه) در یک سخنرانی در شهر «تمپا» در ایالت فلوریدا باز هم با حرکات نمایشی خود سوژه خنده حضار شد.

وی در این سخنرانی در پاسخ به منتقدان بی‌شماری که معتقدند او مانند یک رئیس‌جمهور رفتار نمی‌کند، گفت: من دوست دارم در طول سخنرانی‌هایم اندکی خشن باشم و در عین حال اندکی شوخی کنم. اینکه مثل یک رئیس‌جمهور رفتار کنی راحت‌تر از کاری است که من انجام می‌دهم!

وی سپس با قدم زدن بر روی استیج به شیوه‌ای تمسخرآمیز در حالی که ادای یک رئیس‌جمهور را در می‌آورد، گفت: همه می‌توانند مثل یک رئیس‌جمهور رفتار کنند [این کار سختی نیست].

ترامپ سپس با لحنی مضحک به سخنرانی همانند یک رئیس جمهور پرداخت و گفت: خانم‌ها و آقایان ایالت فلوریدا. خیلی ممنون که اینجا هستید. شما مردم فوق‌العاده‌ای هستید و من دیگر اینجا را ترک می‌کنم زیرا شما را خسته کردم. ممنونم!

این صحبت‌های ترامپ موج خنده حضار را به دنبال داشت.

او در ادامه گفت: من بارها به رسانه‌های جعلی گفته‌ام که می‌توانم بیش از هر رئیس‌جمهور دیگری در تاریخ مانند یک رئیس‌جمهور رفتار کنم؛ به غیر از احتمالا آبراهام لینکلن! او شبیه رؤسای‌جمهور رفتار می‌کرد، درست است؟ من این را می‌پذیرم. لینکلن سرسخت بود؛ اما ما او را دوست داریم.

این نخستین باری نیست که ترامپ در سخنرانی‌اش به آبراهام لینکلن اشاره می‌کند. وی در ماه گذشته میلادی در یک مصاحبه با روزنامه سان اعلام کرد که محبوبیت او از هر رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه دیگری در طول تاریخ از جمله آبراهام لینکلن بیشتر است. وی گفت: من آبراهام را شکست دادم.

در واقع ترامپ به یک نظرسنجی اشاره می‌کرد که در آن محبوبیتش را بالاتر از دیگر نظرسنجی‌ها نشان می داد. اما او فقط توانسته بود «جرالد فورد»، سی و هشتمین رئیس جمهور آمریکا را شکست دهد که در واقع او هم محبوبیت بالایی نداشته است. اما اینکه بتوان به صورت دقیق اعلام کرد که محبوبیت او از لینکلن هم بالاتر است، ممکن نیست زیرا در دهه 1860 هیچ نظرسنجی رسمی درباره رؤسای جمهور آمریکا گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دلقک‌بازی ترامپ در فلوریدا+ فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
واقعا ترامپ روانی که میگن همینه
Iran (Islamic Republic of)
msm
۱۳:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
بیچاره مردم آمریکایی ها شایدم دلقک بازی رو دوست دارن در هر صورت این ریس جمهوری که خودشون خواستن حالا با پول رای خریدن اما با این کاراش به شعور ملت آمریکا توهین می کنه و سرشونو گرم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
لعنت بر امریکا
آخرین اخبار