رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش ۲۹۴ میلیون ریال داروی غیرمجاز و عرقیات فاسد از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد.

کشف بیش از ۲۹۴ میلیون ریال داروی غیرمجاز و عرقیات فاسدسرهنگ  علی محمدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی اقلام دارویی غیرمجاز و قاچاق در یکی از انبار در خیابان سعدی زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع روز گذشته با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات که با حضور نمایندگانی از اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت و معدن، معاونت غذا و دارو و بهداشت محیط همراه بود در بازرسی از محل ۶۸ هزار و ۲۴۸ قلم انواع داروی غیرمجاز و قاچاق، ۲ هزار و ۷۸۲ لیتر انواع عرقیات تاریخ گذشته و فاسد از انبار کشف شد.
سرهنگ محمدی عنوان کرد: ارزش کالا‌های کشف شده ۲۹۴ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال برآورد شده که با هماهنگی قضائی انبار پلمپ و فرد متخلف راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

کشف  داروی غیرمجاز و عرقیات فاسد

برچسب ها: پلیس فتا ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار