نماینده مردم چابهاردر مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان ضامن تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار هستند.

مناطق آزاد در سیستان و بلوچستان ضامن تولید و اشتغال هستند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهاردر مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با راه اندازی منطقه آزاد سیستان در زابل بخش زیادی از مشکلات بی کاری و فقر در این منطقه حل می‌شود.

ایران نژاد: ایجاد منطقه آزاد سیستان در نزدیکی مرز افغانستان می‌تواند به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار نقش بسزایی برای توسعه سیستان و بلوچستان نقش بسزایی ایفا کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول ۲ سال اخیر تلاش‌های زیادی برای رایزنی با سایر نمایندگان برای توجیح و ضرورت ایجاد منطقه آزاد سیستان انجام داده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درک شرایط سیستان و بلوچستان که با خشکسالی و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند به ایجاد مناطق ویژه اقتصادی ایرانشهر، سراوان و منطقه آزاد سیستان رای مثبت دهند.

ایران نژاد ادامه داد: با تصویب مناطق ویژه اقتصادی و منطقه آزاد سیستان شاهد بهبود شرایط اقتصای، توسعه، اشتغال و افزایش تولید در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

وی گفت: ترانزیت کالا و حمل و نقل محصولات کشاورزی، مواد غذایی و مواد معدنی در سیستان و بلوچستان با ایجاد منطقه آزاد سیستان به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار رونق خواهد گرفت.

نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا با تصویب منطقه آزاد سیستان شاهد فعال شدن محور شرق خواهیم بود که این امر به اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

با تصویب منطقه آزاد سیستان شاهد فعال شدن محور شرق خواهیم بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
باید از تولیدات داخل حمایت شه
آخرین اخبار