طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی از امروز در پایانه‌های باری گیلان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با مشارکت شرکت‌ها و برند‌های برتر تولیدی، طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی را در پایانه‌های باری گیلان  آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفاه هرچه بیشتر رانندگان اجرا شده است افزود:رانندگان بخش حمل و نقل کالا می توانند برای گرفتن حواله لاستیک به دفتر انجمن صنفی در پایانه بار رشت و یا به دفاتر انجمن های صنفی رانندگان شهرستان ها مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه حرفه رانندگی جز مشاغل سخت است گفت: در تلاشیم تا با حمایت‌های مختلف رضایتمندی هرچه بیشتر رانندگان را فراهم کنیم.

محمدرضا نازک‌کار از تداوم پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی برای رانندگان خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده تا رانندگان نگرانی خاصی در این مورد نداشته باشند.

وی به فعالیت ۳ پایانه باری بزرگ در شهرستان‌های رشت، بندرانزلی و آستارا اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر۸هزار راننده در  ۱۶۸شرکت باربری در حوزه باربری و حمل و نقل، امر انتقال انواع کالا‌ها و خدمات از مبداء استان گیلان به سایر نقاط فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.