یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه به شدت مواضع تروریست‌ها را در شمال سوریه مورد هدف قرار دادند.

آتش سنگین ارتش سوریه بر سر گروه‌های تروریستی در شمال سوریه/ عملیات تخلیه شهروندان از مناطق اشغالی استان ادلب آغاز شد+ نقشه میدانیبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیرو‌های مقاومت و ارتش سوریه پس از چند هفته درگیری سنگین موفق شدند امنیت و آرامش را پس از ۷ سال به استان‌های جنوبی درعا و قنیطره بازگردانند و حالا خبر‌ها حاکیست همه مقدمات برای شروع عملیات در مناطق اشغالی شمال سوریه مهیا شده است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های ارتش سوریه در مناطق شمالی در حالت آماده باش کامل هستند تا عملیات را برای پاکسازی نقاط آلوده استان‌های حلب، ادلب، لاذقیه و حماه آغاز کنند.


بیشتر بخوانید:۹۸ درصد استان درعا به کنترل نیرو‌های سوری درآمد+ نقشه میدانی و تصاویر 


به گفته منابع میدانی، شمارش معکوس برای شروع عملیات در شمال سوریه در حالی به صدا درآمده که تخلیه شهروندان از مناطق اشغالی و انتقال آنان به نقاط امن در دستور کار قرار گرفته است.

عملیات تخلیه شهروندان از مناطق اشغالی استان ادلب آغاز شد/ آتش سنگین ارتش سوریه بر سر گروه‌های تروریستی در شمال سوریه + نقشه میدانی

در حال حاضر، عملیات تخلیه هزاران تن از اهالی استان ادلب از مناطق اشغالی و انتقال آنان به گذرگاه پیش بینی شده در ورودی شهرک «ابوظهور» آغاز شده است؛ این گذرگاه در جنوب شرق استان ادلب واقع شده است.

 نیرو‌های نظامی روسیه بر روند عملیات تخلیه و انتقال شهروندان از مناطق اشغالی نظارت می‌کنند و مسئولیت توزیع کمک‌های غذایی، خدمات پزشکی و اقامت آوارگان را برعهده دارند.

یک منبع میدانی در شمال سوریه در گفت: وگو با مشرق اعلام کرد: ایستگاه مراقبت نیرو‌های نظامی روسیه در این محور واقع شده و همین مسئله باعث شده مسئولیت سامان دهی به شهروندان به آنان واگذار شود.

این منبع میدانی با بیان این که نیرو‌های روسی تمامی مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها در میان آوارگان انجام می‌دهند، گفت: اولویت نیرو‌های ارتش سوریه آزادسازی مناطق تحت اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره است.

از شمال شرق استان لاذقیه و جنوب غرب استان ادلب خبر می‌رسد، حملات موشکی و خمپاره‌ای علیه مواضع گروه‌های تروریستی در شهرک‌های «ناجیه، الهبیط، بداما و...» همچنان ادامه دارد و شدت گرفته است.

در جریان این حملات بسیار سنگین، خسارت‌های زیادی به گروه‌های تروریستی وارد شده و پایگاه‌ها و انبار‌های سلاح آنان منهدم شده است؛ مسیر‌های انتقال نیرو و تجهیزات تروریست‌ها در این محور‌ها مسدود شده است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، یگان‌های موشکی و توپخانه ارتش سوریه به شدت مواضع گروه‌های تروریستی را در روستا‌های «الزیاره، تل واسط و القرقور» در دشت الغاب در شمال غرب استان حماه هدف قرار دادند.

از شهرک «لطمانه» در شمال استان حماه خبر می‌رسد، حملات یگان موشکی ارتش علیه مواضع گروه‌های تروریستی به شدت در جریان است؛ چند گروه دیگر از نیرو‌های ارتش سوریه به همراه تجهیزات سنگین به شمال استان حماه منتقل شده اند؛ گروهی از نیرو‌های ارتش ترکیه از گذرگاه «کفرلوسین» وارد استان ادلب شده اند.

عملیات تخلیه شهروندان از مناطق اشغالی استان ادلب آغاز شد/ آتش سنگین ارتش سوریه بر سر گروه‌های تروریستی در شمال سوریه + نقشه میدانی

 پاکسازی شهرک‌های «کفرزیتا، لطمانه، لطمین، مورک، الزکاه، الاربعین، لحایا و معرکبه» در شمال استان حماه در اولویت نیرو‌های سوری است؛ این مناطق در اشغال عناصر وابسته به گروه تروریستی «هیات تحریر الشام» است.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

یگان‌های موشکی و توپخانه ارتش سوریه تروریست‌ها را مورد هدف قرار دادند

برچسب ها: سوریه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار