سرمربي مستعفي هيئت كبدي گفت: در ايران نمي توان از ورزش كبدي درآمدزايي كرد، انگيزه ندارم و شايد ديگر هيچ وقت مربيگري نكنم.


سعيد نادري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: پس از سه هفته كه به تيم جديدم ملحق شدم نه تنها شناخت چنداني از بازيكنان نداشتم بلكه بيشتر مهاجمانمان مصدوم بودند.

سرمربي كرمانشاه گفت: به دليل مشكلات مالي كه در باشگاه بود استعفا دادم و سر تمرين هم نرفتم مسئولين تيم تماس گرفتند و علت نيامدنم را پرسيدند كه گفتم با اين شرايط نيمي توانم كار كنم و اگر طبق قانون وزارت ورزش پول مي دهيد مي مانم كه آنها هم اظهار داشتند هيئت كبدي استان همچنين اجازه اي نمي دهد.

نادري گفت: در ايران نمي توان از ورزش كبدي درآمدزاييي كرد مگر كه عشق داشته باشي در اين ورزش بماني اما من انگيزه ندارم و شايد ديگر هيچ وقت مربيگري نكنم مشكلات زندگي اجازه مي دهد ادامه دهم مدرك A بين المللي را دارم اما تا كنون هيچ پولي از اين ورزش كسب نكرده ام.

رئيس هيئت كبدي كرمانشاه:با استعفاي سرمربي موافقت نمي كنيم
رئيس هيئت كبدي كرمانشاه در ادامه گفت: سرمربي تيم كبدي كرمانشاه به دليل مشكلات كاري و مالي استعفا كرده است اما رضايت او را جلب مي كنيم.

مراد كرمي افزود: فعلا استعفاي وي را قبول نكرديم و دبير هيئت هم مذاكراتي با او انجام خواهد داد كه تا پايان فصل در تيم بماند سعيد نادري مشكل مالي و كاري دارد و سعي مي كنيم رضايت او را جلب كنيم.

وي افزود: از بدشانسي هايي كه امسال آورديم اين بود كه 4 نفر از بازيكنان اصلي مان را از دست داديم 2 نفر به دليل مصدوميت و 2 نفر هم به علت مشكلات شغلي از همراهي تيم بازماندند ./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار