خیران البرزی در تکمیل ساخت ۵۰ منزل مسکونی برای خانوارهای زلزله زده استان کرمانشاه مشارکت خواهند کرد.

محسن رخصی، قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: خیران البرزی در تکمیل ۵۰ واحد مسکونی متعلق به مددجویان زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب مشارکت خواهند کرد.

رخصی افزود: خیران نیکوکار استان البرز برای تکمیل ساخت منازل مسکونی به هر خانوار مددجوی سرپل ذهابی ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: مقرر شده این کمک ها در اسرع وقت به خانوارهای تحت حمایت اهدا و این خانوارها هرچه سریعتر در منازل مسکونی خود ساکن شوند.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه براثر زلزله آبان ماه سال ۹۶ بیش از پنج هزار و ۴۰۰ منزل مسکونی خانوارهای مددجو در استان به طور کامل تخریب شده، تاکید کرد: کار بازسازی و ساخت چهار هزار واحد از این منازل پس از اسکان موقت خانوارهای مددجو به سرعت آغاز شده است.

محسن رخصی با اشاره به اینکه طی سفر رئیس کمیته امداد به استان کرمانشاه در خرداد ماه سال جاری ۵۰۰ منزل مددجویی ساخته شده در مناطق زلزله زده استان به خانوارهای تحت حمایت تحویل داده شده است، بیان کرد: امیدواریم تا پایان شهریور امسال نیز هزار و ۵۰۰ واحد مددجویی دیگر با کمک های خیران تکمیل و به خانوارهای مددجو تحویل داده شود.

رخصی با تاکید بر اینکه منازل مسکونی خانوارهای مددجو همانند سایر خانوارهای زلزله زده با تسهیلات بلاعوض و کمک های دولت بازسازی می شوند، گفت: کمک های بلاعوض این نهاد به طور میانگین ۱۲ میلیون تومان است که به منظور تکمیل ساخت منازل مسکونی در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار می گیرد.

انتهای پیام/د

اهدای 10 میلیون تومان به هر خانوار مددجو سرپل ذهابی

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.