پانصد میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در چهار ماهه نخست امسال اختصاص داده شده است.

رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گزارشی از کمک هزینه اجاره مسکن پرداختی به خانوارهای مددجو ارائه کرد.

وی گفت: ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به خانوارهای مددجو کرمانشاهی در چهار ماهه نخست امسال اختصاص داده شده است.

رحمتی پور افزود: هم اکنون حدود هفت هزار و ۴۰۵ خانوار تحت حمایت در استان کرمانشاه فاقد منزل مسکونی هستند و در منازل استیجاری زندگی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات کمیته امداد محدود است از این رو این اعتبارات در قالب کمک هزینه برای رفع مشکلات پیش روی خانوارهای مددجو پرداخت می شود، بیان کرد: سقف کمک هزینه اجاره مسکن پرداختی به هر یک از خانوارهای تحت حمایت مستاجر ساکن در شهرهای بزرگ استان ۱۰۰ هزار تومان و در شهرهای کوچک ۷۰ هزار تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کمک هزینه اجاره مسکن از محل اعتبارات امداد تامین و در اختیار خانوارهای مددجو قرار می گیرد، گفت: امیدواریم خیران نیکوکار در تامین هزینه های مسکن خانوارهای نیازمند نیز یاری رسان این نهاد باشند.

انتهای پیام/د

 

اعتبار 500 میلیونی برای کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.