رضوانی: حضور در جمع فینالیست‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا راضی کننده است

رئیس فدراسیون شنا گفت: مدال آوری در بازی‌های آسیایی جاکارتا امری سخت است و حضور در جمع تیم‌های فینالیست برای ما کافیست.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در مسابقات آسیایی 2018 بسیار سخت است که بتوانیم همراه با تیم ملی کشورمان در فینال این مسابقات حضور یابیم و تنها حضور در جمع تیم های فینالیست  ،برای ما کافی و راضی کننده است.

رضوانی ادامه داد: بازیکنان در این مسابقات تنها نیاز دارند رکورد های ملی خود را جا به  جا کنند .در حوزه واترپلو نیز ما به دنبال آن هستیم تا مدال آوری کنند.ما می دانیم که در این بخش موفقیت خاصی نداشته و بنده به عنوان یک ورزشکار به دنبال موفقیت این بازیکنان هستم

رئیس فدراسیون شنا درباره با مسابقات شیرجه گفت: بازیکنان تیم ملی کشورمان توانسته بودند مدال شیرجه 10 متر موزون را به دست آورند و باید گفت که در مسابقات شیرجه حرکات و نوع شیرجه زدن بازیکنان بسیار حایز اهمیت است و در صورتی که بازیکنان تیم ملی کشورمان با دیگر حریفان خود رقابت نزدیکی داشته باشند ،در بین 5 تیم اول قرار خواهیم گرفت.

رضوانی گفت: امیدوار هستم تا بازیکنان تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا در هر قسمتی که مدالی نداریم ، مدال آوری کنند.

رئیس فدراسیون شنا در ارتباط با لغو بسیاری از بازی های تدارکاتی تیم های ملی فدراسیون ها بیان کرد:در بخش اعزام به دیدار های تدارکاتی ما بی شک یکی از بهترین فدراسیون ها بوده ایم،تیم ملی واترپلو کشورمان با تیم های ملی ایتالیا، چین  انجام داده و طی 2 هفته آینده نیز به سنگاپور رفته و دیدار دوستانه ای را برگزار خواهند کرد. تیم ملی شیرجه نیز عازم کشور آذربایجان شد و اردوی تمرینی خوبی را برگزار کرد. ما بیشتر در تلاش بودیم از تفاهم نامه خود با کشور ایتالیا استفاده کنیم و در رشته های شیرجه ، واترپلو تیم های ملی با مربیان خود تمرینات خوبی را برگزار کرده و به صورت شخصی تمرین می کردند.مسئولان فدراسیون نیز باید با توجه به مسائل اقتصادی فدراسیون ها نیز منابع مالی را مدیریت کرده و از آسیب ها جلوگیری کنند.


بیشتر بخوانید:خاکبان: مسائل غیرفنی در انتخاب ملی پوشان واترپلو تاثیرگذار نبود


انتهای پیام/

اظهارات  رضوانی پیش از اعزام تیم ملی شنا ،شیرجه و واترپلو به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار