عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه حل مشکلات جامعه را باید از سیره رضوی استخراج و با ابزار هنر منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت‌الله سیدحسن عاملی افزود : کار فرهنگی باید خروجی و بازده مثبتی را در جامعه ایجاد کند و خوشبختانه آستان قدس رضوی چنین رویکردی را دارد. برای داشتن بازده فعالیت‌های فرهنگی باید از نسل جدید شروع کرد.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) یک اسوه کامل است و یک نظام تربیتی هم نیازمند چنین اسوه‌هایی است. الگوسازی یکی از مهمترین عناصر در تربیت نوجوانان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه حل مشکلات جامعه را از سیره رضوی باید استخراج کرد و با چاشنی عشق و ارادت به نوجوانان آموزش داد. ابزار هنر نیز برای ترویج آموزه‌های دینی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی باید به آداب شکلی اکتفا نکرد، زیرا این آداب به تنهایی بر روی نسل جدید تاثیر گذار نیستند.

آیت الله عاملی در خصوص اهمیت شبکه جهادگران رضوی تاکید کرد: آستان قدس رضوی با اردو‌های جهادی که در سراسر کشور برگزار می‌کند ضمن ترویج امداد رسانی و دست‌گیری از محرومین روحیه تعاون را در جوانان تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: شبکه جهانی امام رضا (ع) که آستان قدس رضوی برای توسعه معارف رضوی در سطح بین الملل راه‌اندازی کرد، ظرفیت ویژه‌ای است که با کادر فنی، علمی و هنری مجرب می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.
 
انتهای پیام//ف.ف
 

سیره رضوی راه حل مشکلات جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.