رییس پلیس فتا استان ازشناسایی و دستگیری عامل برداشت‌های سریالی غیر مجاز بانکی از حساب یک شهروند توسط پلیس فتا استان خبرداد.

سرهنگ دوم علی سرحدی رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شکایت یکی ازشهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد مدتی است مبلغ چهار میلیون ریال از حساب شاکی با خرید اینترنتی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و بکارگیری شگرد‌ها خاص پلیسی، متهم را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

سرهنگ سرحدی تصریح کرد: متهم که از دوستان مالباخته است در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات دیجیتالی کشف شده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

در این پرونده متهم به دلیل آنکه حساب بانکیش مسدود شده بود کارت بانکی دوست خود را قرض گرفته تا بتواند گردش و تراکنش مالی خود را انجام دهد که با سوءاستفاده از اعتماد دوستش رمز دوم ایجاد کرده و اقدام به برداشت‌های سریالی با خرید اینترنتی و انتقال وجه به حساب‌های اشخاص دیگر کرده است.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست، کارت‌های بانکی و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در نگهداری وحفظ آن توجه لازم را داشته باشند و از قرار دادن رمز کارت عابر بانک به همراه خود کارت خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار