رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از مرگ یک موتور سوار همدانی بعلت سرعت غیر مجاز خبرداد.

سرعت غیر مجاز  بلای جان موتور سوار همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ علی فکری ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با اشاره به اینکه یک جوان 22 ساله درهمدان هنگام عبوراز پل چهار راه تختی به علت سرعت غیر مجازو عدم کنترل وسیله نقلیه و برخورد با زمین جان خود را از دست داد.    

 وی ادامه داد: این موتورسوار در مسیر میدان مفتح به میدان آرامگاه در حال تردد بود که به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر اصلی خارج شده و با جدول سمت راست پل، برخورد کرد.

وی خاطر نشان کرد:  در این سانحه موتور سیکلت واژگون شده و سر راکب 22 ساله این وسیله نقلیه با گاردریل سمت چپ پل برخورد کرد.

رئیس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: این جوان بلافاصله توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت ضربه وارد شده به ناحیه سر پس از 24 ساعت جان باخت.

سرهنگ فکری اظهار داشت: سه سانحه فوتی برای راکبان موتور سیکلت در شهرهای بهار، همدان و اسدآباد در چهار ماهه نخست سالجاری رخ داده و منجر به فوت چهار نفرشده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و 145 تن در سوانح رانندگی درون شهری چهارماهه سال جاری این استان مجروح شدند که 40 درصد از این افراد، راننده موتور سیکلت و 12 درصد سرنشین این وسیله نقلیه بودند.

این مقام انتظامی همدان بیان کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه 6 هزار و 245 دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فکری افزود: 114نفر  در سوانح رانندگی همدان در سه ماهه نخست سال 96 جان باختند که این آمار در فصل بهار امسال به 93 تن تقلیل یافت.

 وی همچنین  گفت: یک هزار و 884 نفر از ابتدای امسال  تا پایان خردادماه در سوانح رانندگی این استان مجروح شدند که یک هزار و 290 نفر از آنها مرد و مابقی زن بودند.

انتهای پیام/ج

سرعت غیر مجاز جان موتور سوار همدانی را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.