دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در نیشابور

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت : 2 سارق حرفه‌ای با 9 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند .

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای ودر نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ محمدرضا عارفخانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر مجروح شدنش توسط 2 سارق و سرقت تعدادی از وسایل گلخانه وی در یکی مناطق شهر نیشابور، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد : در تحقیقات تیم تجسس کلانتری 13 قدس مشخص شد تعداد 2 نفر با یک دستگاه خودرو نیسان پلاک مخدوش جهت سرقت وارد گلخانه شدند که مالک گلخانه متوجه و با آنان درگیر و متهمان با سلاح سرد به وی حمله کردند و پس از مجروح شدن مالباخته وسایل گلخانه را به سرقت بردند .

عارفخانی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند قبلا نیز سرقت‌های دیگری از باغات و اماکن خصوصی به وسیله یک دستگاه نیسان پلاک مخدوش صورت گرفته گفت :  ماموران خودرو نیسان سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی 2 سارق را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان افزود : در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی وسایل و لوازم مسروقه شامل چرخ سنگ، آب سرد کن و پمپ باد به ارزش 200 میلیون ریال کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .
 
انتهای پیام // س. ح
 
 

 

سارق سابقه دار در دام قانون گرفتار شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.