قرارداد بازیکنان خارجی تراکتورسازی به صورت رسمی امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فورستر و آنتونیوا استوکس دو بازیکن اروپایی تراکتورسازی صبح امروز سه شنبه با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی به صورت رسمی قرارداد‌های خود را امضا کردند.

آنتونی استوکس خرید جدید تراکتورسازان با قرارداد دو ساله به تیم تبریزی پیوست. این بازیکن تیم ملی ایرلند به عنوان مهاجم هدف، ۲۹ ساله است و سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال ایرلند و تیم ملی بزرگسالان این کشور را در کارنامه دارد.

حضور و بازی در تیم‌های سلتیک، ساندرلند، شفیلد یونایتد، هیبر نین، بلک بورن راورس از مهم‌ترین سوابق این بازیکن در دوران حرفه‌ای خود است. این مهاجم بازی را از تیم‌های پایه آرسنال شروع کرده و در ادامه به تیم ساندلند پیوسته است.

فورستر دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی نیز که فصل قبل در باشگاه گلاسکو رنجرز کار می‌کرده، با عقد قراردادی به مدت ۲ سال به تراکتورسازی اضافه شده است و دقایقی قبل قرارداد رسمی خود را امضا کرد.

فورستر مهاجم ۱۷۸ سانتی متری اهل کشور انگلستان شاگرد استیون جرارد بوده است. این بازیکن به عنوان مهاجم هدف و وینگر راست و چپ می‌تواند برای تراکتور بازی کند.

این مهاجم ۲۷ ساله در تیم ویمبلدون لیگ وان انگلیس و گلاسکو رنجرز بازی کرده است. وی سابقه بازی در تیم دون کستر روورز و برنت فورد را نیز در کارنامه دارد. 

 

انتهای پیام/ش

قرارداد دو بازیکن ارپایی با تیم تراکتور سازی تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.