تیم تراکتورسازی در نخستین بازی رسمی با هدایت جان توشاک در جنوب کشور به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از امروز آغاز می‌شود و هر ۲ نماینده فوتبال تبریز فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم تراکتورسازی که تمرینات خود از یک ماه پیش با جان توشاک برزیلی آغاز کرده است، در هفته نخست باید در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر رو‌د.

از فصل گذشته تیم تراکتورسازی تنها ۸ بازیکنان حضور داشته و ۸ بازیکن جدید هم به این تیم اضافه گردیده است تا رونمایی از تیم محبوب سرخ‌پوشان تبریزی در جنوب کشور و در شهر اولین چاه نفت ایران صورت گیرد.

نفت مسجد سلیمان یکی از ۲ تیم صعود کننده از لیگ دسته یک به لیگ برتر بوده و برای دومین بار حضور در این مسابقات را تجربه می‌کند.

تیم‌های تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان سابقه ۲ بازی در لیگ برتر را دارند که هر ۲ بازی به برتری تیم تراکتورسازی منجر شده است.

برد ۵ بر صفر تراکتورسازی برابر نفت مسجد سلیمان در تبریز بهترین برد این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور به شمار می‌رود.

تیم ماشین‌سازی تبریز به نوعی ناشناخته‌ترین تیم فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور است. این تیم ابتدای هفته جاری جایگزین تیم گسترش‌فولاد شده و به جای این تیم آبی‌پوش در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

به همین شرایط اطلاعات بسیار کمی از شرایط تیم ماشین‌سازی برای حریفانش وجود دارد و ماشین‌سازی می‌تواند در هفته‌های نخست از اصل غافلگیری نهایت استفاده را کرده و امتیازات خوبی را کسب نمایند.

ماشین سازی نیز دومین حضورش را در لیگ برتر فوتبال کشور تجربه می‌کند، هر چند از حضور اولش در این رقابت‌ها خاطره خوشی برای طرفدارانش نداشته و قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان در پایان فصل به لیگ یک سقوط کرد.

استقلال خوزستان حریف هفته نخست ماشین‌سازی، فصل گذشته به سختی از خطر سقوط به رده پایین‌تر فرار کرد و امسال نیز به دلیل شرایط مالی نامناسب نتوانسته تدارک خوبی برای حضور در این رقابت‌ها ببیند.

ماشین‌سازی سابقه ۲ بازی برابر استقلال خوزستان را دارد که به برد نماینده خوزستان منجر شده و این بازی می‌تواند جنبه انتقامی برای سبزپوشان را هم داشته باشد.

بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با استقلال خوزستان ساعت ۲۰ روز جمعه ۵ مرداد در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می‌شود. 

انتهای پیام /ش

ماشین‌سازی در تبریز به میدان می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار