وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه دشمن در صدد ضربه زدن به کشورمان است، گفت: اما این مسیر را با ایمان و اراده با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

دشمن در صدد ضربه زدن به کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره برداری از 50 طرح بهداشتی و درمانی به طور همزمان در استان زنجان  با پیچیده خواندن مسائل امروز منطقه  و با بیان اینکه  امروز دشمن در راستای ضربه زدن به کشورمان است،گفت: مردمان بسیاری برای عزت و استقلال و تمامیت ارضی این کشور تلاش و هزینه کرده‌اند  امروز هم  باید با ایمان و اراده برای مقابله با دشمن تلاش کنیم و از این تهدیدات به عنوان یک فرصت برای کشور  بهره‌ بگیریم.
 
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه باید در شرایط کنونی متفاوت‌تر از گذشته عمل کنیم، عنوان کرد: ما وارد مرحله‌ای شدیم که حریف قصد تخریب کردن ما را دارد و این شرایط غیرت ملی، مذهبی و وطن پرستی را می‌طلبد.
 
 وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به عملکرد درمانی گفت: در دو دولت یازدهم و دوازدهم  افزود: در این دو دوره تنها در استان زنجان 600 طرح بهداشتی و درمانی اجرا و به بهره برداری رسیده است.
 
وی توجه به بخش سلامت را مهمترین و حیاتی ترین موضوع عنوان کرد و افزود:در حوزه سلامت با توجه به اینکه زنجان مرکز یکی از کلان مناطق است باید به رشته های تخصص و فوق تخصصی در حوزه پزشکی توجه بیشتری شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمبود تخت‌های بیمارستانی در کشور اظهار شرمندگی کرد و افزود: ما شرمنده‌ایم از اینکه با وجود گسترش شهرها و رشد جمعیت هنوز از نظر امکانات و تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سلامت را عاملی مهم در جامعه توصیف کرد و افزود: موضوع سلامت مورد نیاز همه است و حکم‌ نفس کشیدن را دارد.

وی همچنین با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به زنجان  گفت: باید برای آن زمان پروژه‌هایی برای افتتاح آماده باشد.

انتهای پیام/ن

وزیر بهداشت در زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
خدا دشمنان ایران اسلامی را نابود کنه