ستاره ایرانی تیم اوسترشوند سوئد اعلام کرد گفتگوها بر سر انتقالش به یک تیم خارجی همچنان ادامه دارد.

سامان قدوس : مذاکرات همچنان ادامه دارد/ نمی دانم اوسترشوند بابت انتقالم چه مبلغی می خواهدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه اوسترشوند این روزها مورد توجه چندین تیم اروپایی از جمله منچسترسیتی قرارگرفته است.
گران قیمت ترین بازیکن لیگ سوئد با سایت سوئدی «Svenskafans.com» درباره آینده خود گفتگو کرده است.
این سایت در معرفی قدوس او را یکی از بهترین بازیکنان سوئد دانسته و نوشته است پس از درخشش اوسترشوند و سامان در لیگ اروپا سلتا ویگو حاضر بود 50 میلیون کرون به او بپردازد اما دنیل کیندبرگ رئیس باشگاه اوسترشوند نخواست ستاره خود را بفروشد.
قدوس که در لیگ امسال 8 گل به ثمر رسانده و در رتبه دوم برترین گلزنان قرار دارد، به احتمال فراوان تابستان امسال سوئد را ترک خواهد کرد اما این ستاره ایرانی خودش عجله ای برای رفتن ندارد.
سامان می گوید: باید باشگاهی باشد که رقم مدنظر دنیل کیندبرگ را بپردازد. واقعا نمی‌دانم که این مبلغ چقدر است، اما می‌خواهم قدمی برای دوران حرفه‌ای‌ام بردارم.مدت زمان بازی کردن هم برایم خیلی مهم است، بنابراین عجله ای ندارم.
الان پول چیزی نیست که به آن فکر کنم.
قدوس در پاسخ به این پرسش که «چه باشگاه‌هایی به دنبال جذب تو هستند؟»، گفت: باشگاه‌هایی از انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا. مذاکرات هنوز در حال انجام است. می‌دانم که اتفاق خوبی خواهد افتاد. کاملا مشخص است که هدف فروش من است و فکر می‌کنم این امر در این پنجره نقل‌وانتقالات اتفاق بیفتد.


بیشنر بخوانید:



انتهای پیام/

قدوس : تیم هایی از آلمان،فرانسه و انگلیس خواستار من هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
حیف و صد حیف که از سامان قدوس در جام جهانی کم استفاده شد
آخرین اخبار