آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

برایتون خواستار جذب جهانبخش شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال علیرضا جهانبخش ، آقای گل ، لیگ برتر فوتبال هلند و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه 2018 به تیم برایتون است.  باشگاه برایتون قصد دارد با مبلغ 25 میلیون یورو این بازیکن را به لیگ برتر انگلیس آورد و  با حضور او  خط حمله تیم خود را قدرتمند تر سازد.

بواتنگ به شیاطین سرخ می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی خوزه مورینیو سرمربی باشگاه منچستریونایتد در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی یکی از قدرتمند ترین بازیکنان خط دفاعی جهان، ژرومه بواتنگ را جذب کند. منچستری ها به دنبال آن هستند تا این بازیکن را از باشگاه بایرن مونیخ جذب کنند ولی در مسیر جذب این بازیکن باید تیم های با درآمد بالا همچون پاریس سن ژرمن را از پیش روی خود بردارد.بایرن مونیخ برای فروش این بازیکن مبلغ 50 تا 60 میلیون یورو را در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شد+عکس

سامان قدوس گران ترین بازیکن سوئد

واکنش جالب رئیس باشگاه بایرن مونیخ به خداحافظی اوزیل!


پافشاری خوزه مورینیو برای حضور مارسیال در بین شیاطین سرخ

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

خوزه مورینیو سرمربی باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن است تا آنتونی مارسیال بازیکن خود را در بین بازیکنان شیاطین سرخ نگه دارد. از سویی دیگر اما این بازیکن می خواهد تا از این تیم به دلیل مشکلات خود با سرمربی این تیم خارج شود و به باشگاه چلسی بپیوندد.این امکان نیز وجود دارد که مارسیال پس از حضور در جام جهانی روسیه 2018 می تواند قیمت این بازیکن را افزایش داده و چلسی را به یک هدف اصلی برای حضور این بازیکن تبدیل کند.

آلکاسر در بارسلونا می ماند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باشگاه فوتبال بارسلونا تصمیم بر آن دارد تا در نقل و انتقالات تابستانی پاکو آلکاسر را در تیم خود نگه داشته و اجازه خروج این بازیکن  از باشگاه اسپانیایی و انتقال به لیگ برتر انگلیس را ندهد.گفتنی است اورتون ، ساوتهمپپتون  خواستار جذب این بازیکن است .با این حال پس از تمدید آنتوان گریزمان با باشگاه اتلتیکو مادرید از سویی باشگاه بارسلونا تلاش کی کند تا این بازیکن را بین آبی اناری های کاتالانی حفظ کند.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار