با توجه به توافقات نهایی میان باشگاه استقلال و ذوب آهن قرارداد تبریزی امروز با آبی پوشان نهایی می‌شود.

عقد قرارداد نويماير و استقلال در گرو تست پزشکی/ تبریزی امروز آبی پوش می شود؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به درخواست کادرفنى تیم فوتبال استقلال، نویمایر مهاجم آلمانى مد نظر وینفرد شفر روز گذشته در تست هاى پزشکى حاضر شد و مدیران باشگاه استقلال هم درصدد هستند امروز قرارداد این بازیکن را نهایى کنند. البته پیش نویس قرارداد این بازیکن نوشته شده و توافق نهایی هم حاصل شده و مدیران استقلال فقط منتظر جواب تست‌های پزشکی هستند که عصر امروز «سه شنبه» جواب این تست ها آماده می شود.

بدین ترتیب نویمایر پس از عقد قرارداد با آبى پوشان مى تواند پیراهن این تیم را بر تن کند.

تبریزى و استقلال در آستانه عقد قرارداد

پس از توافق میان ٢ باشگاه استقلال و ذوب آهن براى انتقال مرتضى تبریزى، مدیران استقلال در جلسه اى که با تبریزى خواهند داشت قرار است بر سر رقم قرارداد به توافق نهایى برسند تا بدین ترتیب ذوبى‌ها رضایت نامه این بازیکن را صادر کنند.

مدیران استقلال از سود انتقال مجید حسینى مى توانند خریدهاى جدید را براى تقویت تیم انجام دهند و در این راستا تبریزی هم جز خرید‌های قطعی استقلال است و این بازیکن از روز شنبه هفته آینده به تمرینات آبی پوشان اضافه می‌شود.

خرید در پُست هاى گوناگون در دستور کار مدیران استقلال

با توجه به شرایط این روزهاى تیم فوتبال استقلال مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا رزومه چند بازیکن را در پست هاى مهاجم و هافبک در دستور کار قرار دهند تا در صورت تایید نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند.

الحاجى گرو، ایمن حسین، بالیجانى و طارق همام بازیکنانى هستند که در حال حاضر مذاکره از سوى مدیران استقلال با آنها ادامه دارد.

اولتیماتوم استقلال به تیام

با توجه به حضور تیام در اردوى تدارکاتى باشگاه عجمان، مدیران باشگاه استقلال هم درباره وضعیت تیام و قرارداد او صحبت هایى را با مسئولان عجمان انجام دادند.

تیام در صورت حضور در باشگاه عجمان باید غرامت باشگاه استقلال را بدهد، در غیر این صورت استقلالى‌ها شکایت خود را درباره این موضوع به فیفا خواهند برد.

شکایت جبارى کار دست استقلال داد

با توجه به وضعیت بدهى هاى استقلال ، آبى پوشان در اولین بازى لیگ با تعهد به مسئولان سازمان لیگ توانستند به صورت موقت کارت بازى بگیرند.

در حال حاضر نیز اضافه شدن ناممجتبى جبارى به لیست طلبکارهاى این باشگاه باعث شده تا استقلالى‌ها براى بازى دوم رقابت هاى لیگ برتر نیز مجبور شوند تا تعهد بدهند.

نامه شکایت استقلال علیه تیام به فیفا

مدیران باشگاه استقلال با توجه به حضور نیافتن تیام در تمرینات و وضعیت نامشخص این بازیکن امروز نامه اى را به فیفا ارسال مى کنند تا هر چه زودتر به وضعیت مهاجم سنگالى رسیدگى شود.

٢ استقلالى بابت دریافت طلب خود به مدیران زمان دادند

با توجه به شرایط این روزهاى باشگاه استقلال براى دریافت کارت بازى، ماجدى و محسن خدایى مدیران سابق باشگاه استقلال با تحویل برگه رضایت به کمیته تعیین وضعیت خواستار ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم شدند.

ماجدى و خدایى به استقلالى‌ها زمان دادند تا مطالبات آن‌ها در آینده پرداخت شود.

جلسه نویمایر و فتحى براى عقد قرارداد

نویمایر به همراه مدیر برنامه هاى خود ظهر امروز در دفتر باشگاه استقلال حاضر شدند تا نشستى را با فتحى داشته باشند.

با توجه به قبولى تست هاى پزشکى نویمایر قرارداد این بازیکن به زودى امضا مى شود.

تکذیب معاوضه تبریزى با قربانى

در حالى که مطرح شده انتقال تبریزى به معاوضه على قربانى به باشگاه ذوب آهن ارتباط دارد، اما یکى از مدیران استقلال با تکذیب این خبر گفت: اصلا قرار نیست تبریزى و قربانى میان ٢ باشگاه معاوضه شوند.

حضور شفر در باشگاه استقلال

وینفرد شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال براى رسیدگى به وضعیت نقل و انتقالات باشگاه در دفتر فتحى حضور پیدا کرد.

جلسه تبریزى و استقلال

مرتضى تبریزى به همراه مدیر برنامه هایش در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: تیام در عجمان، حسینی در ترکیه/ «الحاجی گرو» دوباره بررسی می شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار