باشگاه استقلال تهران در روز های اخیر کماکان در حال مذاکرات نقل و انتقالاتی است.

مذاکره نهایی استقلال و ترابزون برای جدایی حسنی/ تیام در یک قدمی باشگاه باشگاه عجمانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به مذاكرات متعدد مديران باشگاه استقلال با ترابزون تركيه براى انتقال مجيد حسينى در نهايت طرفين به توافقات اوليه رسيدند.

طبق توافق اوليه ميان ٢ باشگاه قرار است تا ظهر امروز حسينى قرارداد خود را به طور رسمى با باشگاه ترابزون منعقد كند و تا يكى دو روز ديگر ترابزون براى صدور رضايت نامه توسط استقلالى رقمى حدود 600 هزار دلار پرداخت كنند.

استقلالى ها نيز پس از دريافت اين مبلغ ،برگه آى تى سى مجيد حسينى را صادر مى كنند.

حسینی در حال حاضر در تمرینات ترابزون نیز حاضر شده است. استقلالی ها منتظر ورود مدیران ترابزون به تهران هستند تا این انتقال نهایی شود.

تيام در یک قدمی باشگاه عجمان

مذاكراتى كه بارها و بارها مديران استقلال با مدير برنامه هاى تيام داشتند در نهايت تا به اين لحظه توافق نهايى درباره جدايى تيام صورت نگرفته و اين موضوع در حالى است كه شنيده مى شود مهاجم سنگالى آبى پوشان با باشگاه عجمان در حال مذاکره است.

استقلالى ها از ابتدا خواهان بازگشت تيام به تيمشان بودند و اين بازيكن براى جدايى بايد رقمى بالای 600 هزار دلار به مديران استقلال پرداخت كند و غرامتش را بپردازد و اگر این امر صورت نگیرد استقلال شکایت خود را به فیفا می برد که این موضوع برای تیام و باشگاه مد نظر جریمه و محرومیت در پی خواهد داشت.

الحاجى زیر ذره بین بررسی

مديران باشگاه استقلال همچنان در حال بررسى رزومه و مذاكره با الحاجى هستند و اين بازيكن نيز روز گذشته از تيم اوسترشوند خداحافظى كرده است.

ايمن حسين  پای میز مذاکره

ايمن حسين بازيكن عراقى در تيررس استقلالى ها قرار دارد و وضعيت حضور اين بازيكن با حضور در تهران براى قرار گرفتن در تركيب آبى پوشان مشخص مى شود.

نيوماير و تست ايفمارك

نيوماير بازيكن آلمانى مد نظر استقلالى ها روز گذشته وارد تهران شد و اين بازيكن امروز در تست هاى ايفمارك حاضر مى شود تا در صورت تاييد پزشكان قرارداد با اىن منعقد شود. قرارداد این بازیکن در حال نهایی شدن است.

حضور مهاجم آلمانى در تست هاى پزشكى

نيوماير امروز صبح در تست هاى ايفمارك حاضر شد و جواب تست اين بازيكن امروز عصر مشخص مى شود تا در صورت تاييد قرارداد او با استقلال امضا شود.

شماره پیراهن حسینی در ترابزون مشخص شد

طبق اعلام توییتر باشگاه ترابزون مجید حسینی لحظاتی پیش قرارداد خود را با این تیم ترکیه ای امضا کرده و شماره 5 باشگاه ترکیه ای را بر تن می کند.

تیام در عجمان، حسینی در ترکیه/ «الحاجی گرو» دوباره بررسی می شود

تیام در عجمان، حسینی در ترکیه/ «الحاجی گرو» دوباره بررسی می شود

پروندهاى استقلال در فدراسیون فوتبال بسته شد

مسئولان باشگاه استقلال با پرداخت مطالبات ٣ طلب کار توانستند پرونده هاى آن‌ها را در کمیته تعیین وضعیت مختومه کنند.

در حال حاضر نیز مدیران استقلال به دنبال این هستند تا ۵ پرونده دیگر را که به شکایت باشگاه توحید بوشهر و بانوان باز مى گردد را پرداخت کنند تا بدین ترتیب براى ثبت قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ و استفاده از آن‌ها مشکلى نداشته باشند.

مدیران استقلال براى مختومه کردن این ۵ پرونده رقم ١٠٢ میلیون تومان باید بپردازند.

تماس وزیر ورزش و جوانان با فرهاد مجیدى

شنیده مى شود وزیر ورزش و جوانان در تماسى با فرهاد مجیدى از وى خواسته تا در شرایط فعلى به باشگاه استقلال کمک کند.

مهاجم نیجریه اى در رادار استقلال

با توجه به مذاکرات این روزهاى استقلالى‌ها با ایمن حسین و الحاجى، شنیده مى شود چینیدو اباسى مهاجم ٣٢ ساله نیجریه اى نیز در رادار آبی پوشان پایتخت قرار گرفته است.

پرداخت طلب آندو در دستور کار مدیران استقلال

با توجه به توافقاتى که این روز‌ها مدیران باشگاه استقلال با طلب کاران انجام مى دهند در همین راستا قرار است مسئولان باشگاه درباره پرداخت طلب تیموریان نیز با او توافق کنند.

حضور بازیکن جدید در تمرینات استقلال

شاهین بالیجانى که در پست مهاجم بازى مى کند و فصل قبل هم در لیگ آذربایجان حضور داشته به شفر و مدیران استقلال معرفى شد.

جلسه تبریزى و استقلالى‌ها

با توجه به خواسته مدیران باشگاه استقلال براى جذب تبریزى در نهایت استقلالى‌ها نامه کتبى خود را در خصوص جذب این بازیکن به باشگاه ذوب آهن ارائه دادند.

قرار است امشب جلسه اى میان تبریزى و مسئولان استقلال برگزار شود تا در صورت توافق، ذوبى‌ها با دریافت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان رضایت نامه این بازیکن را صادر کنند.

زمان دادگاه شكايت رحمتى از معينى

با توجه به شكايت رحمتى از عضو هيئت مديره استقلال شنيده مى شود دادگاه رسيدگي به پرونده مسعود معيني، عضو پيشين هيات مديره باشگاه استقلال كه با شكايت مهدي رحمتي تشكيل شده، ٢٧ مرداد برگزار مي‌ شود.

آخرين صحبت هاى فتحى سرپرست استقلال در مورد وضعيت باشگاه


هماهنگی‌های لازم با باشگاه ذوب آهن انجام شده و طی امروز و فردا رضایتنامه تبریزی صادر می‌شود.اين بازيكن پس از بازى هفته جارى به تمرينات تيم ما ملحق مى شود

مشكل خاصى براى عقد قرارداد با نیومایر نداريم

تعدادى مهاجم مدنظر شفر قرار دارند که الحاجی گرو یکی از آنهاست و امیدواریم با توجه به تأیید کادرفنی درصدد نهایی کردن انتقال او هستیم.

مدير برنامه بازیکنان عراقی امروز وارد ایران شده و قرار شده تا بازيكنان عراقى نيز براى بررسى هاى بيشتر به تهران بيايند

در انتقال سید مجید حسینی اعتبار باشگاه استقلال ،اعتبار ایران و فدراسیون فوتبال حفظ شد و سود خوبی هم به استقلال رسید.

تيام در اردوى تداركاتى باشگاه عجمان حضور دارد و در باشگاه اماراتی با آگاه شدن از شرایط تیام در جذب او مردد شد .به تیام اعلام کردیم به ایران بیايد و با پرداخت مبلغ فسخ قرارداد، مثل سید مجید حسینی به باشگاه دیگری برود .در غیر اینصورت او باید در استقلال بازی کند

نورافكن به استقلال باز نمى گردد و ما فقط از طریق مجرای قانوی به دنبال گرفتن حق رشد او هستیم.به دنبال پرداخت بدهی‌ها هستيم تا برای حضور در هفته دوم لیگ برتر مشکل خاصی نداشته باشیم.از حضور فرهاد مجیدی در هیئت مدیره و کادرفنی بی اطلاع هستم.

همچنین قانون بازنشستگان شامل من نمى شود.

نيوماير در تست پزشكى قبول شد

نيوماير هافبك آلمانى مورد نظر استقلالى ها كه از امروز صبح در تست هاى ايفمارك حاضر شده توانسته در اين تست ها نمره قبولى بگيرد استقلالى ها با توجه به قبولى اين بازيكن در تست هاى پزشكى درصدد هستند تا قرارداد اين بازيكن را حداكثر تا فردا ظهر پس از همه بررسى هاى لازم منعقد كنند

بازيكن ٣٢ ساله آلمانى كه سابقه بازى در رده هاى تيم ملى آلمان را دارد پس از عقد قرارداد به تمرينات استقلال ملحق مى شود.


بیشتر بخوانید:

فتحى: با باشگاه ذوب آهن در مورد تبریزى توافق کردیم/ تبریزى از روز شنبه به تمرینات اضافه مى شود

تبریزى در یک قدمى امضاى قرارداد با استقلال/ توافق نهایی آبی پوشان پایتخت و ذوب آهن


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ح وم
۱۹:۱۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
مثل سه فصل گذشته آخر فصل معلوم میشه کی سرور کیه
آخرین اخبار