فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از انهدام باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت در شهر "بمپور" خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در شهر بمپور از توابع شهرستان ایرانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی وارد عمل شد.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش بمپور با بررسی اظهارات مالباختگان و یک سری تحقیقات گسترده میدانی به فردی سابقه دار مظنون و با جمع آوری ادله کافی او را با هماهنگی قضائی دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از مخفیگاهش کشف کردند.

متهم جوان در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات بدست آمده به چهار فقره سرقت موتورسیکلت در سطح بخش بمپور با همدستی سه تن از دوستانش اعتراف کرد که تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده دیگر اعضای این باند را طی عملیات‌های مجزا دستگیر و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به ادامه تحقیقات از متمهان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس با مجرمان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد داشت و مردم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/ی

 

دستگیری سارقان موتور سیکلت

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار