دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: سال گذشته به نوعی سهمیه آسیا را کسب کردیم و امسال هم با توجه به شرایطی که داریم، این عنوان دور از دسترس نیست.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد فلاح زاده، دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران، در خصوص هدف تیمش در لیگ هجدهم فوتبال ایران بیان کرد: با توجه به بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی از دست دادیم و بازیکنان خوب و با کیفیتی که توسط علی دایی جذب شدند،  در هفته نخست لیگ برابر سپیدرود رشت نتیجه خوبی گرفتیم و امیدمان برای کسب نتیجه و تکرار افتخارات فصل گذشته بیشتر شد.

او افزود: در تقابل با سپیدرود در نیمه نخست و نیمه دوم موقعیت های خوبی را از دست دادیم و سرتر از حریف بودیم. 3 موقعیت خوب و همچنین  یک پنالتی را از دست دادیم اما در بازی هماهنگی مناسبی داشتیم و در چند سالی که فوتبال بازی می‌کنم، ندیده بودم، تیمی در هفته اول چنین هماهنگی داشته باشد و این موضوع هم به مدل تمرینات و زمانبندی خوب باز می‌ گردد.

فلاح زاده در مورد هدف گذاری باشگاه سایپا خاطرنشان گرد: هدف‌گذاری را در باشگاه تعیین می‌کند و  اگر شرایط و نظم مالی مانند سال گذشته باشد، قطعا کیفت کار بیشتر می‌شود و در نتیجه‌گیری بهتر عمل می‌کنیم. سال گذشته به نوعی سهمیه آسیا را کسب کردیم و امسال هم با توجه به شرایطی که داریم، این عنوان دور از دسترس نیست.

دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران در مورد وضعیت مالی نارنجی پوشان گفت: وضعیت مالی در فصلی که گذشت، خوب بود، اما خیلی از بازیکنان هستند که از سال‌های گذشته طلبکار هستند و خودم اگر بخواهم طلب‌هایم را کم کنم، فصل گذشته 20،30 درصد پول گرفته‌ام اما پرداختی‌های سال گذشته بد نبود اما از چند سال گذشته طلب هایی داریم که اعداد قابل توجهی است.


بیشتر بخوانید: سایپا و نمازی برترین تیم و سرمربی هفته نخست


انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران  درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار