دروازه بان تیم فوتبال سایپا گفت: برتری و بازی خوب مقابل سپیدرود ثابت کرد از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هجدهم هستیم.

فلاح زاده: سایپا از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است/ درباره هم بازی شدن با حقیقی تابع نظر دایی هستمحامد فلاح زاده دروازه بان تیم فوتبال سایپا در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل سپیدرودرشت در نخستین هفته لیگ برتر بیان کرد: بازی را خوب شروع کرده و در نیمه اول موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که توانستیم در آخرین دقیقه این نیمه یک گل از حریف پیش بیفتیم تا با روحیه خوبی به رختکن برویم. بین ۲ نیمه هم علی دایی صحبت‌های خوبی با بازیکنان داشت تا با همان روش بازی را از نیمه زمین سپیدرود بستن، به کار خودمان ادامه دهیم. خدا را شکر این امر جواب داد و با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر سه امتیاز نخستین بازی مان را کسب کردیم. از همین ابتدای کار نشان دادیم سایپا از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر است.

او در مورد واکنش عالی اش مقابل ضربه محمد نزهتی در اوایل نیمه اول گفت: شاید اگر آن توپ گل می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد، اما باید از زحمات بهزاد غلامپور برای دروازه بان‌های سایپا تشکر ویژه کنم. برای رسیدن به شرایط خوب، تمرینات مستمری در دوران آماده سازی انجام دادم و به همین دلیل توانستم مقابل ضربه نزهتی واکنش خوبی داشته باشم. آن واکنش سبب شد تیم ما در روند حملاتش بماند و گل برتری را به ثمر برساند.

فلاح زاده درباره به میدان رفتن حسین نخودکار، بازیکن ۱۶ ساله سایپا در بازی با سپیدرود اظهار داشت: حسین تنها ۱۶ سالش است، اما فوق العاده بازیکن مستعد و خوبی است. سایپا کارخانه بازیکن سازی است و نخودکار هم می‌تواند مانند مهدی ترابی، علی قلی زاده و بسیاری از بازیکنان دیگر آینده خوبی در فوتبال ایران داشته باشد.

دروازه بان تیم فوتبال سایپا درباره تاثیر غیبت محمدرضا اخباری در تمرینات این تیم روی کیفیت خودش گفت: نمی‌توانم درباره غیبت اخباری در تمرینات سایپا نظر دهم، اما درباره رقابت با او باید بگویم ۱۰ سال است در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی می‌کنم و در مقاطعی نیمکت نشین بودم. با این وجود با تلاش فراوان به چارچوب دروازه تیمم بازگشتم. هرچند اخباری در تمرینات ما شرکت نمی‌کند، اما سایپا ۲ دروازه بان جوان خوب دارد. در کل تلاش خودم را انجام می‌دهم و کاری به سایر نفرات ندارم.

فلاح زاده درمورد احتمال حضور علیرضا حقیقی در سایپ گفت: تابع تصمیم کادرفنی هستم چراکه نظرات علی دایی به سود مجموعه سایپا است.


بیشتر بخوانید: سایپا ۳ - سپیدرود رشت صفر / شاگردان دایی در صدر جدول لیگ + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار