تمرینات تیم ملی وزنه برداری پیش از حضور در بازی‌های آسیایی امروز با حضور پولادمردان پیگیری شد که وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ناظر آن بودند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی وزنه برداری ایران زیر نظر حسین برخواه خود را برای حضوری مقتدرانه در بازی‌ های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه روند بازدیدهای خود از اردوهای آماده سازی تیم های ملی اعزامی ایران به هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، عصر امروز از اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران بازدید کردند.

حضور سلطانی و صالحی امیری در اردوی تیم ملی وزنه برداری

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی نیز در این بازدیدها همراه وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک بودند و علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری توضیحاتی درباره آماده سازی ملی پوشان خود ارائه کرد.

علی مرادی گفت: اردوهای خوبی پس از مسابقات جهانی آمریکا با  حمایت های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک  پشت سر گذاشتیم.تیم جوانان ما  چندی پیش توانست  برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی جهان شود.خوشبختانه سیاست‌ها مشخص است و حالا همه فدراسیون‌ها می‌دانند بودجه‌شان چقدر است. من در اینجا از کمیته ملی المپیک به خاطر تجلیلی که از سهراب مرادی داشت تشکر می‌کنم. امیدوارم بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی داشته باشیم. شرایط خوب است. امیدوارم تمام برنامه‌ها پیاده شود. ورزشکاران در حال حاضر در اوج آمادگی هستند. در حال حاضر بین کمیته و وزارت همبستگی وجود دارد. من در دوره قبل دبیر کل کنفدراسیون آسیا بودم و مشاهده کردم بین وزارت و کمیته در خصوص مراسم اهدای مدال وجود دارد.تجهیزات هنوز نرسیده و نگرانم آنها آسیب ببینند. خواهش می‌کنم زودتر تجهیزات برسد.

اکبرخورشیدی هم گفت:امیدوارم حمایت های مالی و معنوی شما از این رشته ورزشی همچنان ادامه داشته باشد.

وزیر ورزش مهمان ملی پوشان وزنه برداری

بهداد سلیمی هم گفت: هنوز با تجهیزات ۱۸ سال پیش تمرین می‌کنیم و این آسیب می‌زند. خود من از ناحیه مچ دست آسیب دیدم. امیدوارم شاهد این باشیم که تجهیزات جدید وارد شود چون تمام برای نفرات ریال‌ها هزینه شده و حیف است آسیب ببیند.

او ادامه داد: وزنه‌برداران در مورد پاداش‌ها گلایه دارند چون به جای پاداش‌ها کارت هدیه داده شد. وزیر ورزش قبل از مسابقات جهانی قول‌هایی داد که محقق نشد اما پاداش قهرمانی تیم در جهان را ندادید.

وزیر پاسخ داد: من قول ندادم اگر فیلمش موجود است بیاورید تا با صالحی امیری فکری کنیم. 

بهداد نیز گفت: تمام مدارک آن موجود است. از مرادی تشکر می‌کنم که سونا و جکوزی را برای ما فراهم کردند و خواهش می‌کنم پاداش های بازی‌ها همان سکه ها باشد.

سلطانی فر هم گفت: توفیق پیدا کردیم و به اردوی وزنه‌برداری آمدیم. هر زمانی که ما آمدیم و با ورزشکاران صحبت کردیم آنها به مسابقات رفتند و افتخار آفریدند. وزنه‌برداری همیشه موجب شادی مردم شده است. لازم است از آنها، کادر فنی، رئیس فدراسیون و همه که برای رشد رشته‌های ورزشی تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش مهمان ملی پوشان وزنه برداری

وی ادامه داد: مرادی هر جایی که می‌رویم می‌گوید این پروژه 20 سال است مانده، در فلان پروژه اتفاقی نیفتاده است، تجهیزات وزنه‌برداری از المپیک سیدنی تا الان همین طور مانده است. به هر حال این توفیقی که پیدا کردیم به عنوان کمک حال مردم در وزارت که مخاطب میلیونی دارد، موجبات عزت مردم را فراهم می‌کند ارزش دارد شب و روز تلاش کنیم. از زمانی که صالحی امیری آمد با یک همدلی و هم گرایی نزدیک و همین طور همکاری فشرده آرامش در ورزش کشور ایجاد شده است. در ماه‌های گذشته شاهد پیروزی‌های مختلف در همه رشته‌ها بودیم. در فوتبال همان اتفاقی که در وزنه‌برداری افتاد و ما قهرمان شدیم، در فوتبال با وجود اینکه در گروه مرگ بودیم و همه فکر می‌کردند زنگ تفریح می‌شویم با دلاوری و سلحشوری و همین طور هماهنگی با فدراسیون و وزارت، کار آبرومندانه انجام شد.

سلطانی‌فر گفت: کار وزنه‌برداری سنگین است و علی مرادی قول 3 برابر مدال طلا را داده است. این را می‌گویم دوستان حساب کار خودشان را بکنند و ما هم به امید خدا قول می‌دهیم اگر آن چیزی که بهداد گفت و به نتیجه رسیدیم باید جایزه دیگری بدهیم، این کار را می‌کنیم. تلاش می‌کنیم همان طور که 2 ماه قبل جایزه 2 سال قبل را دادیم این بار هم بتوانیم در مراسمی همه ورزشکارانی که افتخارآفرینی کردند را تجلیل کنیم. با هماهنگی خوبی که هست و با رویکرد مثبت صالحی‌امیری در زمینه برطرف کردن مشکلات به عنوان پازل هماهنگ کار می‌کنیم. همان طور که در ستاد بازیهای المپیک و آسیایی همه رشته‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

 

وزیر ورزش مهمان ملی پوشان وزنه برداری

حواشی تمرین ملی پوشان 

هر چند که قرار بود ساعت 18:00این بازدید انجام شود اما با یک ساعت تاخیر صورت گرفت.

تیم ملی وزنه برداری آخرین مرحله اردوی تمرینی خود را در تهران و به میزبانی کمپ تیم های ملی وزنه برداری پیگیری می‌کند تا پس از پایان این اردو عازم جاکارتا شود.

کیانوش رستمی که همچنان با برنامه‌های تمرینی خودش پیش می‌رود برای فرار از گرمای سالن تصمیم گرفت از پنکه‌ای که تهیه کرده بود استفاده کند تا از گرمای داخل سالن فرار کند.

سایر ملی پوشان هم طبق برنامه وزنه‌های شان را بالابردند.

یکی از نکات جالب توجه این بود که بهداد سلیمی در هنگام قیچی زدن با فریاد زدن فضای خاصی را در سالن ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
اومدن وعده وعید بدهن و البته چندین عکس با کیفیت بگیرن و برن
آخرین اخبار