معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه مخالفان نظام با سوءاستفاده از مشکلات جامعه موج سواری می‌کنند گفت: در این راستا دستاور‌های انقلاب اسلامی باید با تفکر جهادی در جامعه تبیین و تحلیل شود.

مخالفان نظام با سوءاستفاده از مشکلات جامعه موج سواری می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رضایی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان بوشهر با بیان اینکه باید اتحاد و انسجام مردم تقویت شود اظهار داشت: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها، دشمنی‌ها، تحریم‌ها و تهدید‌ها مواجه بوده‌ایم که با اتحاد و وحدت به پیروزی دست یافته‌ایم.

وی، با بیان اینکه آمریکا با جنگ اقتصادی درصدد شکسته شدن فضای اتحاد و همدلی و ناامید کردن مردم است تصریح کرد: باید صف‌آرایی محکم و منسجمی در برابر دشمن شکل بگیرد چراکه هدف دشمن فشار بر هویت و ماهیت جامعه اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه بی اعتمادی مردم از نظام اسلامی و مسئولان از اهداف جنگ اقتصادی آمریکا است تصریح کرد: خزانه‌داری آمریکا در اتاق جنگ علیه ایران اسلامی با جنگ اقتصادی به گونه‌ای عمل کرده که مردم احساس کنند برای حل مشکلات، مسئولان اثری و قابلیتی ندارند و مردم نسبت به مسئولان بی اعتماد هستند.

رضایی با بیان اینکه بعداز پیروزی دشمن در این مرحله از سناریو، مرحله بعد کل نظام در بر می‌گیرد افزود: همگرایی و اتحاد مردم و مسئولان تنها راهکار مقابله با دشمن است و در این بین مسئولان باید برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند.

وی، با بیان اینکه در جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام اسلامی ایران، انگلیسی‌ها نقش هماهنگی کل بر عهده دارند گفت: در این جنگ انگلیسی‌ها نقش هماهنگی کل برای مخالفان بیرون مرز‌ها بر عهده دارند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه مخالفان نظام در جنگ اقتصادی با سوء استفاده از مشکلات جامعه موج سواری می‌کنند گفت: در این راستا دستاور‌های انقلاب اسلامی، خدمات ۴۰ ساله نظام و افزایش امیدآفرینی باید با تفکر جهادی در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/م

دستاوردهای انقلاب اسلامی با تفکر جهادی برای جوانان تبیین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.