مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند برای نسل جوان امروز الگو باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد   با اشاره به اینکه بی تفاوتی جوانان به فرهنگ ایثار و شهادت هدف دشمنان انقلاب است گفت:جوانان باید از شهدا الگو بگیرند الگویی که به  نسل جوان و حفظ و ارزش های اسلامی کمک کنند.

حجت الاسلام شیخ زاده  ضمن تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه افزود: خانواده شهدا توانسته اند افراد بزرگی را در نهاد خودتربیت کنند و فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با اشاره به مجاهدت جوانان در سال۸ دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و باید تلاش کرد این فرهنگ در جامعه نهادینه شود. دشمنان تلاش می‌کنند تا جوانان را از اصول و مبانی انقلابی دور کنند و آنان را نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بی تفاوت کنند.

وی افزود: شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار هستند و باید تلاش شود که فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه  به دست فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.