امام جمعه مشهد گفت: امروز اسلام در بحرانی قرار دارد که از روز بعثت پیامبر تاکنون در هیچ زمانی وجود نداشته است؛ از طرفی انقلاب اسلامی مقتدرتر شده است و از طرفی همه دنیا برای براندازی اسلام متحد شده اند.

امروز  همه دنیا برای براندازی اسلام متحد شده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آیت الله علم الهدی در جمع طلاب و روحانیون شهرستان گناباد عملیات روانی را ابزار توطئه دشمن برای براندازی اسلام دانست وافزود: دشمن تلاش می‌کند تا سفره دین را از زیر پای مردم جمع کند و از این رو وقتی در برابر منکر می‌ایستیم و مبارزه می‌کنیم، با فحش، اهانت و تهمت سعی در بیرون کردن آن‌ها از صحنه می‌کنند.

وی گفت: عرصه طلبگی عرصه مقام، شخصیت، شهرت و به معروفیت رسیدن نیست و آدم‌هایی که با این تفکر وارد عرصه شدند، هرچه استعداد هم داشته باشند، عاقبت بخیر نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: کسانی که با نیت آلوده غیر مخلصانه وارد عرصه طلبگی شدند،  سقوط کردند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: طلابی که وارد عرصه‌های اجتماعی هم می‌شوند نباید به هیچ حزب و جریانی وابسته باشند و از هیچ چیزی هم ترس و وحشت نداشته باشند.

وی تصریح کرد: آنچه امروز به عنوان خطر در عرصه نوکری امام زمان (عج)وجود دارد این است که از جوسازی‌ها و عملیات روانی بترسیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ابتدای این دیدار گناباد را مهد اندیشمندان و علمای بزرگوار دانست و گفت::گناباد سرزمین است که هیچ انحرافی به آن تعلق نمی‌گیرد و طهارت ذاتی این سرزمین پاک با هیچ عنوان انحرافی، ملبس نخواهد شد.

آیت الله علم الهدی افزود: خوشبختانه گناباد در طول تاریخ شاهد عناصر و عوامل کم نظیری هم در عرصه فدایی شدن در راه خدا و هم در عرصه خدمت به دین و فعالیت ایثارگرانه در راه توسعه اسلام بوده است.
 
انتهای پیام//ا.س
 

سفرامام جمعه مشهد به گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.