احمد مهرانفر نسبت به شایعه ای که این روزها درباره عدم علاقه او به حضور در قسمت های بعدی پایتخت منتشر شده واکنش نشان داد.

واکنش ارسطوی سریال پایتخت به یک شایعه در ایسنتاگرام!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛یک روز ازدواج می‌کند و همه فضای مجازی پر می‌شود از عکس‌های عاشقانه دونفری‌شان، یک روز تئاترش فروش نمی‌رود و روز دیگر هم نقل‌قولش درباره پایان همکاری با پایتخت مجبورش می‌کند که در اینستاگرام پست اعتراضی بگذارد.

چند روزی است که مصاحبه‌ای از احمد مهرانفر دست به دست می‌شود با این مضمون: «وقتی متوجه می‌شوند که به خاطر تکراری‌بودن نمی‌خواهم در پایتخت بازی کنم، از دستم ناراحت می‌شوند.» او اما در واکنش به آن در اینستاگرام اعلام کرد که مصاحبه مربوط به جشنواره فجر است و مطلب با حذف و قیچی جور دیگری نشان داده شده است: «اهل حاشیه نیستم، نمی‌دانم چرا بعضی از پیج‌های زرد و بی‌محتوا سعی در حاشیه‌سازی و تجاوز به حریم شخصی ما دارند؟

هر بازیگری حق دارد کاری را بازی کند یا نکند، برای کسانی که با فحاشی و بی‌احترامی فرهنگ خود را نشان دادند، متأسفم. اگر پایتخت دیگری در کار باشد، همه تلاش خود را خواهم کرد تا در آن حضور داشته باشم.» او در ٥ فصل سریال پایتخت بازی کرد و بیشتر محبوبیت خود را مدیون نقش ارسطوست اما تاکنون حاشیه هم کم نداشته است.


بیشتر بخوانید:آخرین جزئیات از ساخت سریال پایتخت 6


بعد از پایان فصل پنجم پایتخت، خبر ازدواجش همه را غافلگیر کرد و بعد از آن دیگر همیشه همسرش، مونا فائض‌پور را به همه فستیوال‌ها، اکران‌های خصوصی و جشنواره‌ها برد و همین ماجرا بستر حاشیه‌ها را بیشتر مهیا کرد، مثلا در مراسم اکران فیلم خجالت نکش از پشت میکروفن به همسرش گفت: «شما هم حجابت را رعایت کن!» همین حرف باعث تعجب و حتی خنده حاضران شد. بعد نمایش «همه چیز درباره‌ی آقای ف» را بازی کرد که استقبال چندانی از آن نشد. البته کمی قبل‌تر هم، شایعات دستمزد میلیاردی‌اش از سازمان اوج برای بازی در پایتخت حاشیه‌های دیگری را رقم زده بود اگرچه سازمان اوج آن را تأیید نکرد.

منبع:شهروند

انتهای پیام/

ماجرای ارسطوی متأسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار