رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش از کشف ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل مشکوک به قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچی به میزان ۱۱۲ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

مرتضی بزی اله ری  رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از کشف ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل مشکوک به قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچی به میزان ۱۱۲ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

مرتضی بزی اله ری افزود: مامورین پلیس آگاهی شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت مشکوک شدند که پس از توقیف خودرو، در بازرسی به عمل آمده مقدار ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل مشکوک به قاچاق کشف کردند.

وی بیان کرد: در همین راستا شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز پس از توقیف خودرو و دستگیری متهم، رسیدگی به پرونده را آغاز کرد.

به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش به دلیل اقرار متهم و نحوه کشف کالا، تخلف توسط شعبه وارد دانسته شد و قاچاقچی علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به میزان ۱۱۲ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

این مسئول در پایان نبود اشتغال پایدار و کمتر توسعه یافتگی منطقه را عاملی مبنی بر گسترش شغل‌های کاذب دانست و افزود: در این راستا نیازمند توجه مسئولین به جوانان استان با ایجاد اشتغال آن هم به دلیل امرار معاش و کسب درآمد هستیم.

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت درخاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار