رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت مادر امیر سرتیپ تورج دهقانی زنگنه مشاور عالی فرمانده کل آجا و فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

سرلشکر باقری درگذشت مادر سرتیپ دهقانی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز یکشنبه 7 مردادماه طی پیامی درگذشت مادر امیر سرتیپ تورج دهقانی زنگنه مشاور عالی فرمانده کل آجا و فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بدین شرح است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ تورج دهقانی زنگنه

مشاور عالی فرمانده آجا و فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

دریافت خبر درگذشت والده مکرمه جنابعالی مایه تدثر و تألم گردید. بی تردید تربیت فرزندانی مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار که در زمره پرچمدار دفاع از اسلام و قران و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشیده‌اند و در این راه خطیر جامه جهاد فی سبیل‌الله را بر تن نموده‌اند، ذخیره ارزشمندی است که در روز عقبی موجبات سرافرازی و افتخار روح آن مادر بزرگوار را فراهم خواهد ساخت.

اینجانب ضمن عرضه تسلیت مصیبت وارده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و واسعه الهی و هم‌نشینی با صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) و برای آن برادر عزیز و سایر داغ‌دیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
بنده هم به نوبه ی خودم تسلیت میگم
آخرین اخبار