پارس جنوبی جم برای جبران شکست هفته قبل مقابل فولاد برنامه ریزی کرده و اعضای این تیم امیدوارند اولین برد فصل را مقابل نفت مسجدسلیمان جشن بگیرند.

فرصت استثنایی برای بازگشت پارس جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  پارس جنوبی در لیگ برتر هفدهم یکی از بهترین تیم‌های حاضر بود و توانست نتایج مطلوبی را به دست آورد و در پایان هم به رتبه خوب پنجمی رسید. شاگردان مهدی تارتار در فصل گذشته فقط چند امتیاز تا کسب سهمیه آسیایی فاصله داشتند و با این شرایط لیگ قبل را به پایان بردند.

پارس جنوبی، اما در پایان فصل گذشته تعدادی از بازیکنان کلیدی اش را از دست داد و در مقابل برخی نفرات جوان تیم‌های دیگر را جذب کرد و تعدادی از اسکلت بندی تیمش را هم حفظ کرد. آن‌ها برای لیگ هجدهم برنامه ریزی مناسبی انجام دادند و بسیار امیدوارند تا در این فصل نتایج خوبی به دست آورند.

شاگردان تارتار، اما در بازی نخست لیگ برتر با وجود عملکرد خوبی که داشتند نتوانستند به موفقیت برسند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. با این حال نمایش پارس جنوبی هواداران این تیم را راضی کرده و حالا فرصت خوبی در اختیار این تیم است تا اولین برد فصل را در خانه جشن بگیرند.

اعضای پارس روز گذشته برای ادامه تمرینات خود به شهرستان جم سفر کردند و کار خود را برای بازی روز پنجشنبه با نفت مسجدسلیمان از سر گرفتند. با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود ورزشگاه تختی جم روز پنجشنبه پر از تماشاگر شود، فرصت خوبی در اختیار پارس جنوبی قرار دارد تا مقابل نفت عملکرد خوبش را ادامه دهد و اولین ۳ امتیاز را دشت کند.

این در حالی است که نفت مسجدسلیمان نیز از نظر مدیریتی شرایط چندان مساعدی ندارد، اما بعید است آن‌ها مقابل پارس جنوبی توجهی به این موضوعات داشته باشند. قطعا شاگردان عبدالله ویسی هم برای کسب امتیاز به جم سفر می‌کنند و تارتار و همکارانش باید فکری به حال نقاط قوت نفت کنند.

انتهای پیام/م

پارس جنوبی جم روز پنجشنبه ببه مصاف نفت مسجدسلیمان میرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.