فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت: امروز باید برای ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در بین جوانان و نوجوانان اقدام کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برای نفوذ در این کشور و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان سمنان در در یادواره شهید نورز علی ایمانی نسب و 33 شهید پایگاه امام حسین (ع) سرخه گفت: دشمنان هرگز قابل‌اعتماد نیستند زیرا با خروج از برجام درصدد نفوذ در ایران و ایجاد هرج و مرو جنگ روانی در بین مردم هستند تا معاندین نظام را به کف خیابان‌ها بکشانند و مردم را از این انقلاب دلسرد کنند.

وی در ادامه افزود: امروز باید برای ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در بین جوانان و نوجوانان اقدام کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برای نفوذ در این کشور و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یابند.

سردار حسن زاده با تأکید بر اینکه رزمندگان سمنانی در طول تاریخ جنگ ایران و عراق نقش مؤثری داشتند تصریح کرد: اگر نیروهای رزمنده تیپ 12 قائم (عج) سمنان نبود دشمن به درون مرزهای ایران می‌رسید و تا کرمانشاه پیش روی می‌کرد.

انتهای پیام / گ

دشمن با خروج از برجام درصدد نفوذ در ایران و ایجاد هرج و مرو جنگ روانی در بین مردم است

برچسب ها: سپاه ، برجام ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.