آیت الله شاهچراغی گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته برکات بسیار زیادی برای ملت ایران به همراه داشته که باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه ستاد راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته برکات بسیار زیادی برای ملت ایران به همراه داشته که باید برای مردم بازگو شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی از ارکان مهم برای آگاه سازی مردم است ، فعالیت های رسانه ملی را در بیان دستاوردهای نظام و انقلاب موثر دانست .

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صدا و سیمای مرکز سمنان با داشتن کارنامه خوب و عملکرد مطلوب در کشور، در زمینه برنامه سازی در خصوص 40 سال افتخارات نظام و انقلاب موفق عمل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم دعوت از چهره‌های باسابقه و شناخته شده برای جشن های چهل سالگی انقلاب تاکید و تصریح کرد: باید از چهره‌های شناخته شده و مورد علاقه مردم دعوت شودکه زمینه ساز امید و نشاط در جامعه باشد.

آیت الله شاهچراغی گفت: برای ایجاد و تقویت امید در مردم باید برنامه‌های مناسبی طراحی و در آن دستاوردهای 40 ساله انقلاب بیان شود.

حجت الاسلام قندهاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم دراین جلسه از تشکیل 12 کارگروه در بخشهای اقتصادی، فرهنگی ، هنری، علمی، بهداشت و سلامت، ورزشی و رسانه ای برای برنامه ریزی و ساماندهی برنامه های چهل سالگی انقلاب خبر داد.

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم فعالیت کارگروه ها با به کارگیری افراد متخصص و مشاوره های مردم را در برگزاری هر چه بهتر برنامه های چهل سالگی انقلاب مهم دانست.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان سمنان نیز اهمیت چهل سالگی انقلاب را با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و جهان و حساسیت های موجود یادآور شد و گفت: معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید متفاوت از سی و نه سال قبل و ویژه باشد.

محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان هم با ارائه گزارشی از روند برنامه سازی های رسانه ملی با موضوع چهل سالگی انقلاب گفت: فعالیت های رسانه ای در بخش های مختلف خبر، صدا و سیما از بهمن 96 شروع شده و تا بهمن 97 ادامه خواهد داشت .

منتظر حجت معرفی 58 نفر از موثرین انقلاب و نظام در استان برای چاپ کتاب، تولید برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با محوریت بازگویی عملکرد دستگاههای اجرایی ونهادهای انقلابی و دستاوردهای نظام و انقلاب و اخذ نظر سنجی های مختلف و دوره ای برای بهره گیری از دیدگاه های مردم را از اقدامات صدا و سیمای مرکز سمنان در بیان ارزش های انقلاب عنوان کرد.

انتهای پیام / گ

راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با افتخار و امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.