در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر باقاچاقچیان ۱۸۱ کیلوگرم تریاک و حشیش در خراسان رضوی کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ 181 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شدفرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق 2 محموله مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی و مشهد دست یافتند.

سردار کریمی افزود: ماموران انتظامی پس از ردزنی‌های گسترده، در اولین مرحله از این عملیات غافلگیرانه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر که از مقصد "زاهدان" به سمت "مشهد" در حرکت بود را در محور "صالح آباد- تربت جام" شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی گفت:  خودروی پژو متوقف شد، اما راننده و 3 سرنشین این خودرو در تاریکی شب پیاده شده و پا به فرار گذاشتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تیراندازی هوایی و سپس تیراندازی به سوی سوداگران مرگ، راننده و 2 سرنشین این خودرو را به ضرب گلوله زمین گیر و دستگیر کردند.

سردار کریمی گفت: در بازرسی از خودروی پژو 86 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و جست وجو‌های پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در دومین مرحله از این عملیات ضربتی و به طور هماهنگ، خودروی سواری را با شلیک گلوله متوقف و 2 سوداگر مرگ که در حال رد و بدل کردن مواد افیونی بودند را دستگیر کردند.

سردار کریمی در پایان افزود:  در این عملیات نیز 70 کیلو و 200 گرم تریاک و بیش از 25 کیلوگرم حشیش کشف شد، وتحقیقات از متهمان دستگیر شدههمچنان ادامه دارد.

انتهای پیام // ف. ک
 

کشف مواد مخدر در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار