دریای مازندران روز گذشته ۶ مرداد ماه ۳ قربانی گرفت.

سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در محدوده خط ۸ شهرستان چالوس بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک تبعه کشور عراق به نام عزیز- د ۳۰ ساله که برای شنا به دریا رفته بود، به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا غرق شد.

سرهنگ باقری از غرق شدن فردی ۳۸ ساله به نام اصغر- ق اهل تهران به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا در شهرستان نور خبر داد و گفت: در شهرستان نوشهر نیز در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه غریق در منطقه پلاژ سیترا بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در این حادثه فردی به نام رضا- ع ۳۰ ساله که برای شنا به دریا رفته بود، به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا غرق شد.

سرهنگ باقری گفت: با حضور عوامل امدادی جسد نامبردگان کشف و به سردخانه منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند از آنان خواست: در زمان تعیین شده ازطرح دریا و در مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند و با شنا کردن در مناطق ممنوعه و ساعات ممنوعه لذت مسافرت را برای خود و اعضای خانواده خود تلخ نکنند.

انتهای پیام/ م

مرگ ۳ نفر دیروز ۶ مرداد ماه در آب‌ های ساحلی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.