معاون مسافری راه‌آهن از آغاز پیش ‌فروش قطارها از امروز خبر داد و گفت: قیمت بلیط قطارها امسال 10 درصد افزایش یافته است.

آغاز پیش فروش بلیط قطارها از امروز/ تنها 10 درصد قیمت بلیط قطارها افزایش یافته استعلی کاظمی‌منش مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن در گفت‌وگوبا خبرنگار راه و شهرسازی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه پیش‌فروش بلیط قطارهای مسافری برای تاریخ 16 مرداد  تا 31 شهریور ماه امسال از امروز آغاز شده است، گفت: برای تمامی مسیرهای کشور این پیش‌فروش بلیط انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و رفتار مردم در خرید بلیط قطار تغییر کرده است،‌ گفت: در سال‌های گذشته مسافران قطار برای خرید بلیط از چند ماه قبل اقدام به پیش ‌خرید می‌کردند اما با توجه به آنکه میزان استقبال از ناوگان حمل‌ونقل عمومی کاهش یافته بنابراین مسافران چند روز قبل هم می‌توانند بلیط قطار خود را تهیه کنند.

کاظمی‌منش اذعان کرد: در ایام تابستان کلیه ناوگان مسافربری قطار برای جابجایی مسافران به کار گرفته می‌شوند بنابراین در این ایام فروش فوق‌العاده بلیط قطار نداریم.

در همین خصوص میرحسین موسوی معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه پیش فروش بلیط قطارها از امروز 7 مرداد ماه از طریق اینترنت آغاز شده است،‌ گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این پیش‌فروش‌ها به صورت کامل انجام شده است.

وی توضیح داد: از سال 94 تا امسال هیچ افزایش قیمت بلیطی صورت نگرفته بود و همین موضوع موجب اعتراض برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی شده بود.

موسوی تأکید کرد: برخی از شرکت‌های حمل‌ونقلی امسال خواستار افزایش قیمت بلیط خود بودند به همین منظور به دستور رئیس جمهور و شرکت راه‌آهن قیمت بلیط قطارها 10 درصد افزایش یافت.

وی در خاتمه بیان کرد: این افزایش 10 درصدی قیمت بلیط قطارها بدلیل شرایط خاص از تیرماه  با تأخیر انجام شد.

انتهای پیام/

افزایش 10 درصدی قیمت بلیط قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار