استاندار یزد گفت: قول می‌دهم از تمام ظرفیت‌های قانونی استان با همکاری بخش‌های اجرایی برای داشتن تیمی در لیگ فوتبال کشور به تلاش خود ادامه دهم.

برای داشتن تیمی در لیگ فوتبال کشور از جوانان حمایت می کنمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استانداریزد با اشاره به  وضعیت فوتبال یزد گفت: فوتبال یک پدیده اجتماعی است و باید برای احیای دوباره فوتبال استان و حضور در لیگ‌های کشور باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

زمانی قمی افزود: قول می‌دهم از تمام ظرفیت‌های قانونی استان با همکاری بخش‌های اجرایی، ورزشی و صنایع برای داشتن تیمی در لیگ فوتبال کشور به تلاش خود ادامه دهم و از جوانان استان حمایت می کنم.

وی ادامه داد: بنگاه‌های تولیدی و صنعتی باید در راستای مسئولیت اجتماعی که در قبال مردم و جوانان بر عهده دارند به ورزش و به خصوص رشته فوتبال توجه ویژه داشته باشند .

استاندار یزد اظهار داشت: باید با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و مجاری قانونی کاری کنیم تا دوباره یزد در سطح اول فوتبال کشور بخاطر پیشینه تاریخی و فرهنگی استان حضوری قوی داشته باشد.

وی با بیان اینکه فوتبال، پیشانی تمام رشته‌های ورزشی است و علاقه‌مندان بیشماری دارد بر پیگیری موضوع از سوی مسئولان ورزشی و اجرایی استان تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها وظایف خود را در حمایت و همراهی از این رشته انجام دهند.

انتهای پیام/ی

حمایت  استاندار  از فوتبال یزد

برچسب ها: فوتبال ، لیگ فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.