مراسم تجلیل از دانش آموزان ورزشکار در شهرستان اردکان بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛هادی مقیمی فرماندار اردکان  در مراسم تجلیل از دانش آموزان ورزشکار گفت: برنامه های علمی آموزش و پرورش اردکان با همکاری موثر ورزش و جوانان  زمینه ی پیشرفت و ارتقاع ورزش جوانان را فراهم  کرده  است.

مقیمی افزود : ورزش مهمترین نقش را در سالم سازی جسم و روح و روان دارد و متاسفانه هنوز بعد از گذشت سالها از انقلاب ما هنوز نتوانسته ایم اهمیت و اولویت ورزش را در بین خانواده ها فرهنگ سازی کنیم.

وی ادامه داد: امروزه هزینه هایی که برای درمان می شود اگر تنها ده درصد آن صرف ورزش میشد ،هم افراد جامعه سالم بودند وهم بسیاری از مشکلات روحی وروانی و آسیبهای اجتماعی در جامعه رخ نمیداد.

مقیمی خطاب به دانش آموزان ورزشکار اردکان گفت: شما عزیزان پیشتاز حرکتی شدید که باعث می شود فرهنگ ورزش کردن در جامعه به خوبی شناخته  وارتقا پیدا کند.

وی افزود: ورزش قهرمانی در ارتقاع روحیه وبالا بردن اعتماد به نفس جامعه بسیار بسیار موثر است موفقیت ورزشکاران درسطوح بین المللی باعث شده که یک حرکت نو در ورزش  در رشته هایی  والیبال ، کشتی ورزشهای رزمی ، فوتبال در کشور شروع شود واین حرکت بسیار موثر و ارزشمند است.

مقیمی گفت: خوشبختانه از شهرستان اردکان شش تیم در سطح لیگ برتر کشور حضور دارند و این نوید روزهای خوبی را می دهدامیدواریم افرادی که به هزینه کردن در زمینه ورزشی انتقاد داشته اند حالا نتیجه اش را ببینند و تاثیر آن را در جامعه حس کنند.

وی ادامه داد: از نتایج پیشرفت ورزش در اردکان میتوان به ارتقا فرهنگ ورزش، بالارفتن اعتماد به نفس و روحیه عمومی جامعه اشاره کرد.

مقیمی گفت :ورزش علاوه بر سالم سازی جسم و روح و روان میتواند به ارتقا پیشرفت تحصیلی هم کمک شایانی توجهی کند.

فرماندار اردکان بیان داشت :  اگر زیر ساختهای اخلاقی در جامعه ما تقویت شود همه مشکلات حل می شود اگر زمینه ورزش برای همه افراد جامعه به وجود بیاید بسیاری از مشکلات شهر برطرف می شود.

در پایان از ۲۳مقام آور کشوری دانش آموزی و ورزشکاران نوجوان و جوان اردکان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

دانش آموزان  ورزشکار در اردکان  تجلیل  شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار