مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه راه خلخال به اسالم که استان اردبیل را به استان گیلان متصل می‌کند تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: از مهمترین پروژه‌هایی که در حوزه راه در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود پروژه سه راهی رضی به امیرکندی به طول 46 کیلومتر بوده که 38 کیلومتر از این مسیر تکمیل شده و عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقیمانده نیز در حال اجراست.

وی از افزایش 15 برابری اعتبار این پروژه در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه اعتبار این پروژه مناسب است به طوری که در سال گذشته 9 میلیارد و 600 میلیون ریال به این پروژه اختصاص یافته بود اما امسال این اعتبار به 140 میلیارد ریال افزایش یافته است.

حیدری با اشاره به پروژه راه خلخال به اسالم تصریح کرد: طول این پروژه 16 کیلومتر بوده که استان اردبیل را به استان گیلان متصل می‌کند و تا یک ماه آینده زمینه برای بهره‌برداری از این پروژه فراهم خواهد شد.

وی منابع مالی و اعتبارات این پروژه را ضعیف دانست و بیان کرد: با وجود عدم تخصیص اعتبار برای این پروژه اما یک پیمانکار قوی آن را با جدیت به پیش می‌برد به طوری که 100 میلیارد ریال از بابت اجرای این پروژه به پیمانکار بدهی داریم و تا پایان اجرای پروژه نیز 20 میلیارد ریال به این مبلغ اضافه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به کاهش 30 تا 35 درصدی اعتبارات وزارت راه اظهار کرد: با این وجود در استان اردبیل در حوزه راه خوب عمل کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم شاهد تکمیل پروژه‌ها در استان باشیم.

انتهای پیام/ ع

پروژه راه خلخال به اسالم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.