حبیب‌زاده با تاکید بر اینکه با پدیده دستفروشی مخالف نیستم، اظهار کرد: نسبت به سامان دهی وضعیت دستفروشان اصرار دارم.

خواستار سامان‌دهی دستفروشان هستمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب‌زاده در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی فوریت «ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در شهر تهران» به عنوان موافق این طرح گفت: بررسی فوریت این طرح دو وجه دارد. وجه اول آن این است که در برخی از مناطق شهر تهران از جمله خیابانی در منطقه 15 با وضعیت بد دستفروشی مواجه هستیم که مردم گله‌مند بوده و به نوعی می‌توان از آن به عنوان سد معبر یاد کرد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه با پدیده دستفروشی مخالف نیستم، اظهار کرد: نسبت به ساماندهی وضعیت دستفروشان اصرار دارم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در فواصل مختلف زمانی نسبت به ساماندهی این امر ورود کرده گفت: شهرداری در برخی اوقات موفق و در برخی اوقات موفق نبوده است، اما شرایط می طلبد که هر چه سریع‌تر نسبت به این مساله ورود کرده تا نظم دهی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۴:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۹۸
سلام الان چند روزه شبها خیابان پیروزی جمع کردن من با خانوم برای خرج و مخارج سنگین زندگی وبا وجود مشکلاتی که برایمان پیش اومده شبها در خ پیروزی حراجی لباس داشتیم و یه آب باریکه ای بود و این آب باریکرو ماموران شهرداری با کلانتری آزما گرفتن و میگویند علتش این غذا فروشیهای سیاره خ پیروزی که در کناره غذا فروشی کار خلاف میکنن اگه اونا خلاف میکنن خوش وترو با هم نسوزنید به داد دله من و امسال من که بازن و بچه میام از سره ناچاری برسید و گرفتاری زیاد که داریم ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۰۷:۵۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
سلام اتفاقا ساماندهی دستفروشان کار درستی است بارها دیده شده که دستفروشان توسط عوامل شهرداری با بدترین وضعیت کتک میخورند و اموالشان جمع آوری میشود آیا این برخوردها مطابق شان و شخصیت است ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
دستفروشی یک جرم است.
Iran (Islamic Republic of)
کاگر
۱۳:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
به فکر ساماندهی دستفروشان مترو هم باشید
آخرین اخبار