بسیج‌های دانشجویی ۴۰ دانشگاه، طی نامه‌ای به فرمانداری تهران، درخواست تجمعی برای مخالفت با لایحه افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کرده اند.

درخواست تجمع بسیج‌های دانشجویی در مخالفت با تصویب افزایش تعداد مناطق آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز، بسیج های دانشجویی 40 دانشگاه شهر تهران، طی نامه ای به فرمانداری تهران، درخواست تجمعی برای مخالفت با لایحه افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نموده اند.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درخواست تجمع 40 بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ، در مخالفت با تصویب افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

صبح امروز، بسیج های دانشجویی 40 دانشگاه شهر تهران، طی نامه ای به فرمانداری تهران، درخواست تجمعی برای مخالفت با لایحه افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نموده اند.

گفتنی است؛ پیش از این اتحادیه های کارگری با این لایحه مخالفت و اتحادیه های پوشاک در اعتراض به افزایش تعداد مناطق آزاد و اثرات مخرب آن بر تولید ملی و ضربه های مهلک آن بر پیکره کارگاه های تولید لباس در کشور درخواست تجمع داده بودند.

بسیج دانشجویی در حمایت از این حرکت و در راستای جلوگیری از ضربات مهلک بر پیکره تولید ملی و اقتصاد کشور، از فرمانداری تهران، خواستار صدور مجوز برای تجمعی در روز سه شنبه 9 مرداد ماه در برابر مجلس شد.

انتهای پیام/

نامه بسیج‌های دانشجویی به فرمانداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.