طرح گازرسانی در دهستان اشکور رامسر درحال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن رامسر عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست با شورا و اهالی دهستان اشکور رامسر با بیان اینکه اشکور جز مناطق محروم بود، گفت: به برکت نظام اشکور آنقدر پیشرفت کرد که حالا مطالعات گازرسانی در این منطقه درحال انجام است.

وی افزود: استکبارستیزان پس از انقلاب جوانان ما را شهید و کشور را تحریم کردند، اما ساده انگاری است که بخواهند برما سلطه داشته باشند.

شریعت نژاد با بیان اینکه آمریکایی‌ ها به دنبال تجزیه کشور هستند، گفت: آمریکا سیاست بی اعتمادی مردم به مسئولان را در پیش گرفته است.

وی افزود: در بحث برجام شرایط کشور و اراده نظام بر مذاکره بود که حسن این مذاکره این بود که جوانانی که جنگ و تحریم را ندیده بودند عهد شکنی و زورانگیزی آمریکا را دیدند.

وی گفت:: همان‌ هایی که در جنگ دنبال زر اندوزی بودند حالا به استقبال تحریم رفته اند.

وی افزود: مبارزه با آمریکا هزینه دارد، اما ما برای پاسداری از انقلاب هزینه اش را میدهیم، اما نمیگذاریم آمریکا بر ما مسلط شود.

این نماینده مجلس گفت: پیروزی انقلاب و جنگ در گرو وحدت بود و حالا افزایش عزت مردم و مقابله با استکبار نیز در گرو انسجام و وحدت است

وی از رایزنی اش با جهرمی وزیر ارتباطات جهت رفع مشکل مخابرات ارتفاعات خبر داد.

شریعت نژاد در خصوص رفع ضعف ولتاژ برق با اشاره به اینکه باید فرهنگ مصرف بهینه افزایش یابد گفت: احداث پست ۶۳ شهرستان ۱۷ میلیارد تومان هزینه دارد، اما این طرح درحال برنامه ریزی است.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح گازرسانی در دورترین روستا‌های غرب مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.